StoryEditor
Producenci
20.10.2022 00:00

Jared Leto wprowadza na rynek własną markę kosmetyczną

Jared Leto przedstawił swoją nową markę, dzieląc się ze swoją klientelą, że „nigdy tak naprawdę nie interesowałem się produktami kosmetycznymi. Ale interesuje mnie pomysł dbania o siebie w jak najbardziej naturalny sposób”.

50-latkowi przypisuje się odkrycie sekretu wiecznej młodości, ponieważ jego pozbawiona zmarszczek skóra od lat pozostaje nierozwiązaną tajemnicą. Ale gwiazda House of Gucci jest gotowa wreszcie podzielić się swoimi sekretami, wprowadzając na rynek swoją nową markę kosmetyczną. 18 października Jared Leto przedstawił światu Twentynine Palms, 11-częściową linię, która oferować będzie produkty do pielęgnacji skóry.
 

Frontman Thirty Seconds to Mars, którego marka nosi nazwę kalifornijskiego miasta w pobliżu Parku Narodowego Joshua Tree, wybrał składniki inspirowane matką naturą, w tym ekstrakt z opuncji figowej i sproszkowany kaolin. „Z powodu tego, jak trudnym, bezlitosnym środowiskiem jest pustynia”, powiedział Leto, „te składniki muszą być niewiarygodnie odporne, aby przetrwać”.

Fani mogą spodziewać się kremu pod oczy za 97 dolarów, glinianej maski na twarz za 95 dolarów i kremu nawilżającego za 87 dolarów, a także środka myjącego (39 dolarów), serum (69 dolarów), płynu do mycia rąk i ciała (po 47 dolarów) oraz szamponu i odżywki (po 54 dolarów). Opakowania w głębokim, królewskim odcieniu fioletu wykonane są z opakowań szklanych, aluminiowych i pokonsumpcyjnych z tworzyw sztucznych. Raporty mówią, że wiele opakowań jest przeznaczonych do ponownego napełnienia.
 


Leto połączył siły z Kate Forbes, która kierowała innowacjami w firmie Aēsop, aby opracować gamę produktów do pielęgnacji skóry. Nowa marka obejmie więcej niż tylko pielęgnację skóry, planowane jest poszerzenie jej o pielęgnację ciała, pielęgnację włosów i zapachy. Leto ma również plany dotyczące produktów domowych i wellness. W ramach launchu Twentynine Palms na Instagramie pojawiło się konto z tajemniczymi postami, a na stronie internetowej marki znajduje się formularz zapisu i licznik, który odmierza czas do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.
 

Czytaj także: Jared Leto i Lana Del Rey w nowej kampanii zapachu marki Gucci 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 21:39