StoryEditor
Producenci
20.10.2022 00:00

Jared Leto wprowadza na rynek własną markę kosmetyczną

Jared Leto przedstawił swoją nową markę, dzieląc się ze swoją klientelą, że „nigdy tak naprawdę nie interesowałem się produktami kosmetycznymi. Ale interesuje mnie pomysł dbania o siebie w jak najbardziej naturalny sposób”.

50-latkowi przypisuje się odkrycie sekretu wiecznej młodości, ponieważ jego pozbawiona zmarszczek skóra od lat pozostaje nierozwiązaną tajemnicą. Ale gwiazda House of Gucci jest gotowa wreszcie podzielić się swoimi sekretami, wprowadzając na rynek swoją nową markę kosmetyczną. 18 października Jared Leto przedstawił światu Twentynine Palms, 11-częściową linię, która oferować będzie produkty do pielęgnacji skóry.
 

Frontman Thirty Seconds to Mars, którego marka nosi nazwę kalifornijskiego miasta w pobliżu Parku Narodowego Joshua Tree, wybrał składniki inspirowane matką naturą, w tym ekstrakt z opuncji figowej i sproszkowany kaolin. „Z powodu tego, jak trudnym, bezlitosnym środowiskiem jest pustynia”, powiedział Leto, „te składniki muszą być niewiarygodnie odporne, aby przetrwać”.

Fani mogą spodziewać się kremu pod oczy za 97 dolarów, glinianej maski na twarz za 95 dolarów i kremu nawilżającego za 87 dolarów, a także środka myjącego (39 dolarów), serum (69 dolarów), płynu do mycia rąk i ciała (po 47 dolarów) oraz szamponu i odżywki (po 54 dolarów). Opakowania w głębokim, królewskim odcieniu fioletu wykonane są z opakowań szklanych, aluminiowych i pokonsumpcyjnych z tworzyw sztucznych. Raporty mówią, że wiele opakowań jest przeznaczonych do ponownego napełnienia.
 


Leto połączył siły z Kate Forbes, która kierowała innowacjami w firmie Aēsop, aby opracować gamę produktów do pielęgnacji skóry. Nowa marka obejmie więcej niż tylko pielęgnację skóry, planowane jest poszerzenie jej o pielęgnację ciała, pielęgnację włosów i zapachy. Leto ma również plany dotyczące produktów domowych i wellness. W ramach launchu Twentynine Palms na Instagramie pojawiło się konto z tajemniczymi postami, a na stronie internetowej marki znajduje się formularz zapisu i licznik, który odmierza czas do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.
 

Czytaj także: Jared Leto i Lana Del Rey w nowej kampanii zapachu marki Gucci 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 18:36