StoryEditor
Producenci
08.04.2016 00:00

JaKobieta projekt międzypokoleniowy

Ponad 200 kobiet wzięło udział w projekcie „JaKobieta” organizowanym przez firmę kosmetyczną Pollena-Ewa i Toruńskie Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. Tematem trzeciej edycji wydarzenia była pielęgnacja ciała po zimie. Bilety skończyły się na wiele dni przed datą spotkania, na które przybyły przedstawicielki starszego i młodszego pokolenia.

O miejsce na parkingu pod Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w wieczór 3 marca było naprawdę trudno. Tak tłumnie zjawiły się uczestniczki projektu „JaKobieta” już po raz trzeci zaproszone na wyjątkowe spotkanie poświęcone urodzie. Torunianki zainteresowane pielęgnacją twarzy, ciała i włosów zgłębiały swoją wiedzę na temat kosmetyków, mogły zapoznać się z technologią ich wytwarzania, a także, pod okiem specjalistów, samodzielnie wykonać kosmetyk. W tym roku podczas warsztatów robiły szampon i odżywkę do włosów, a także żel do stylizacji. – Fajnie będzie używać czegoś, co samemu się wykonało, a przy okazji dowiedzieć się, z jakich składników przygotowuje się kosmetyki – skomentowała jedna z uczestniczek, rozlewając różową substancję do buteleczek.
Uczestniczki spotkania mogły wykonać na miejscu badania skóry i włosów. Zainteresowaniem cieszył się zabieg pielęgnacyjny – z użyciem specjalistycznego urządzenia na podczerwień, wytwarzającego odmładzający włosy i stymulujący cebulki włosowe ozon – któremu można się było poddać na miejscu. Długie kolejki ustawiały się także do ekspertów udzielających porad pielęgnacyjnych i dobierających odpowiednie kosmetyki. – Wydarzenie idealnie zbiegło się w czasie z wdrażaniem przez nas nowych serii kosmetycznych – Eva Natura BIOcomplex oraz Eva Simple, których produkty rekomendowaliśmy podczas indywidualnych porad. Było też okazją do tego, aby nawiązać i zacieśnić kontakty z konsumentkami oraz poznać ich potrzeby w zakresie codziennej pielęgnacji twarzy, ciała i włosów – powiedział Cezary Bijak, prezes zarządu Polleny-Ewy.
Hasłem spotkania była pielęgnacja ciała po zimie. Jednak nie samych kosmetyków dotyczy wiosenna odnowa. Nie mogło zatem obyć się bez spotkań ze stylistką, specjalistką od wizerunku, trenerami fitness, dietetykiem oraz psychologiem. Można było zarówno przysłuchiwać się ich wykładom, siedząc na wygodnych leżakach w sali wody, jak i pozyskać wiele cennych wskazówek podczas indywidualnych rozmów.
Przed uczestniczkami spotkania „JaKobieta” otworem stały wszystkie ekspozycje Centrum Nowoczesności. – Dla nas to okazja, by pokazać, że centrum nauki jest doskonałym miejscem także dla dorosłych. Naszą ambicją jest, aby poprzez różnorodne aktywności popularnonaukowe wyjaśniać rozmaite zagadnienia, także z zakresu szeroko rozumianej kosmetologii. Interaktywna forma zajęć przy współpracy z naszym partnerem – firmą Pollena-Ewa – jest najlepszą z możliwych metod popularyzacji wiedzy z tej dziedziny – podsumowała Monika Wiśniewska, dyrektor Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. 
Anna Zawadzka-Szewczyk

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2024 09:20