StoryEditor
Producenci
18.11.2021 00:00

Jakie zabiegi kosmetyczne warto wykonać po wakacjach?

Okres letni to wspaniały czas, który jednak może negatywnie odbić się na wyglądzie i zdrowiu naszej skóry. Nadmierna ekspozycja na promieniowanie słoneczne, wysokie temperatury, częsty kontakt ze słoną wodą i inne czynniki osłabiają barierę naskórkową, sprzyjają powstawaniu nieestetycznych przebarwień i innych defektów skórnych, które negatywnie wpływają na jej ogólną prezencję. Okres jesienny to z kolei świetny czas, aby kompleksowo zadbać o swoją skórę, poddając ją profesjonalnym zabiegom. Które z nich szczególnie warto wykonać po lecie?

.

Profesjonalne złuszczanie w gabinecie

Peelingi cieszą się ogromnym zainteresowaniem w ostatnich latach. Sięgamy po nie zarówno w celach prewencyjnych, jak i w sytuacji, kiedy mamy już przebarwienia, nierównomierny koloryt skóry lub pierwsze widoczne zmarszczki. Prawidłowo dobrane do potrzeb skóry, jej problemów oraz wieku kwasy pozwalają pozbyć się zewnętrznej, najstarszej warstwy komórek oraz odsłonić świeżą, zdrową i młodszą skórę. Peelingi kwasowe są jednym z najpopularniejszych zabiegów kosmetycznych, które zaleca się wykonywać w seriach w okresie jesienno-zimowym.

Decydując się na zabieg kwasowy, warto odwiedzić sprawdzony gabinet kosmetyczny. Przed zabiegiem osoba odpowiedzialna za jego wykonanie powinna dokładnie obejrzeć naszą skórę, ocenić jej problemy oraz dobrać odpowiedni preparat, który zapewni pożądane efekty. Kluczem do sukcesu i utrzymania doskonałych efektów zabiegu jest także pielęgnacja domowa, która powinna obowiązkowo opierać się o stosowanie odpowiednich preparatów regenerujących oraz codziennym nakładaniu kremów z wysokim filtrem (SPF 50+), które będą zapobiegały powstawaniu przebarwień.

Solidne nawilżanie w chłodnych miesiącach

Jesień i zima to szczególnie wymagający czas dla naszej skóry. W tym czasie oprócz zabiegów złuszczających, warto zatroszczyć się także o jej solidne nawilżenie. Oprócz stosowania bogatszych, dobranych do potrzeb naszej skóry kremów, maseczek i serum, warto skorzystać także z zbiegów nawilżających w gabinecie. Jedynym z nich jest Oxybrazja, który opiera się na dostarczeniu skórze tlenu i podniesienia poziomu jej nawilżenia. Innym coraz popularniejszym w Polsce zabiegiem jest Intraceuticals – metoda uwielbiana przez gwiazdy, która daje spektakularny efekt nawilżenia, rozświetlenia i wygładzenia cery. Wykorzystuje zjawisko infuzji, wprowadzając substancje aktywne w wewnętrzne warstwy skóry, gdzie nie docierają standardowe kosmetyki.

Wszystkie wymienione powyżej zabiegi wykonamy w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Jeśli zależy nam na trwałych, spektakularnych efektach, warto regularnie je powtarzać. Jeden zabieg zazwyczaj nie wystarczy, aby mówić o trwałych, satysfakcjonujących rezultatach. Osoby, które chciałyby kompleksowo zatroszczyć się o zdrowie i piękny wygląd swojej skóry tej jesieni, lecz nie mają do dyspozycji wolnej kwoty na zabiegi, mogą skorzystać z oferty firmy Smart Pożyczka i zupełnie za darmo pożyczyć do 3000 zł na dowolny cel, którym z powodzeniem mogą być dobrane do ich indywidualnych potrzeb zabiegi kosmetyczne.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2024 10:08
Małgorzata Socha została nową ambasadorką Olimp Collagen
Na filmiku aktorka zachwala zalety rybiego kolagenu.Małgorzata Socha

Małgorzata Socha, znana i ceniona polska aktorka, została ambasadorką marki Olimp Collagen, która specjalizuje się w produkcji kolagenu rybiego. Na swoim profilu na Instagramie Socha opublikowała rolkę, w której zachwala zalety produktu.

Aktorka Małgorzata Socha została najnowszą ambasadorką Olimp Collagen, marki oferującej naturalny kolagen rybi w formie suplementu przeznaczonego dla osób chcących zadbać o zdrowie i piękny wygląd skóry, włosów i paznokci. W opublikowanej na Instagramie rolce aktorka rozpuszcza produkt i wypija go, uśmiechając się do kamery.

Producentem Olimp Collagen jest OlimpLabs, polska firma farmaceutyczna z siecią dystrybucyjną sięgająca 100 krajów. Przedsiębiorstwo współpracuje z szeregiem polskich ośrodków badawczych i uczelni, w tym Uniwersytetem Jagiellońskim w Krakowie, Uniwersytetem Rzeszowskim, Akademiami Wychowania Fizycznego w Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.

Czytaj także: Rada Reklamy wprowadza nowe zasady etycznej reklamy suplementów diety

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.08.2024 15:34
Gigi Hadid nową globalną ambasadorką Rabanne
Gigi Hadid to globalna supermodelka i aktywistka.Rabanne

Supermodelka Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Million Gold for Her marki Rabanne. Perfumy, które zadebiutowały na rynku w lipcu 2024 roku, składają się z nut kwiatowych i drzewnych, a kampania reklamowa podkreśla siłę i kobiecą pewność siebie.

W lipcu 2024 roku marka Rabanne wprowadziła na rynek nowy zapach Million Gold for Her, którego twarzą została Gigi Hadid. Perfumy charakteryzują się wyjątkowym połączeniem nut zapachowych: róża, będąca nutą głowy, harmonizuje z sercem z białych kwiatów, a całość dopełnia baza z mineralnego piżma. Zapach zamknięty jest w flakonie w kształcie sztabki złota, ozdobionym charakterystycznym dla Rabanne ogniwem z ich biżuteryjnej kolekcji.

Kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest utwór „Pure/Honey” Beyoncé, została stworzona przez reżyserów Manu Cossu i Merta Alasa. Hadid w spocie nosi imponujący naszyjnik inspirowany biżuterią Rabanne, co dodatkowo wzmacnia przekaz o kobiecej sile i sukcesie. Sama supermodelka przyznaje, że uwielbia równowagę między subtelnymi i wyrazistymi akcentami, które ten zapach oferuje. Według Jerome’a Leloupa, wiceprezesa marki Rabanne, Gigi Hadid idealnie wpisuje się w dziedzictwo domu mody, nawiązując do ikonicznych muz Paco Rabanne’a, takich jak Jane Birkin czy Jane Fonda.

Kampania z udziałem Gigi Hadid to kolejny krok w kierunku redefinicji marki Rabanne, która w ostatnim czasie przechodzi dynamiczne zmiany. W sierpniu tego samego roku Rabanne ogłosiło piosenkarza Troye Sivana jako swojego pierwszego globalnego ambasadora makijażu, co stanowiło ważny moment dla marki, która w czerwcu 2023 roku po raz pierwszy wkroczyła na rynek kosmetyczny. Rebranding obejmował także usunięcie słowa „Paco” z nazwy, co ma symbolizować nowy etap globalnej ekspansji i odświeżenie wizerunku. Nowa linia kosmetyków obejmuje m.in. produkty do ust, palety cieni i pigmenty, które są już dostępne w sklepach Selfridges i Sephora.

Czytaj także: Troye Sivan nową, globalną twarzą kosmetyków Rabanne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2024 12:19