StoryEditor
Producenci
13.06.2023 00:00

Jak skutecznie działać w mediach społecznościowych? [WEBINAR]

Jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych? Dlaczego warto? Jak robić to skutecznie? Jakich błędów unikać? To zagadnienia, które na kolejnym webinarze szkoleniowym organizowanym przez Wiadomości Kosmetyczne omówią eksperci z agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. 

Skuteczna komunikacja i nawiązywanie relacji z klientami w social mediach - to tytuł webinaru, który już 22 czerwca 2023 r. poprowadzą w ramach naszego cyklu szkoleń dla branży beauty poprowadzą eksperci firmy marketingu precyzyjnego Grupy K2 Precise Katarzyna Poświata-Kozicka, Social Media Manager w K2 Create oraz Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise.

AGENDA WEBINARU:

1. Dlaczego warto inwestować w social media?

  • Omówienie roli mediów społecznościowych w strategii marketingowej. Dowiesz się, jak media społecznościowe mogą zwiększyć zasięg Twojej marki i poprawić jej reputację.

2. Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?

  • Wypracowanie spójnej i autentycznej komunikacji marki, która buduje zaufanie do Twojego brandu i angażuje odbiorców. Omówienie różnych stylów komunikacji dostosowanych do poszczególnych platform społecznościowych.

3. Jakich błędów unikać?

  • Przegląd najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych i wskazanie, jak ich unikać. Wskazówki dotyczące zarządzania kryzysowego w mediach społecznościowych.

4. Praktyczne zastosowanie strategii mediów społecznościowych.

  • Prezentacja case studies marek beauty, które skutecznie wykorzystują media społecznościowe.

 

 

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR: TUTAJ

 

PRELEGENCI

Katarzyna Poświata-Kozicka, Social Media Manager w K2 Create

Od 10 lat jest związana z branżą social media, swoje pierwsze kroki stawiała w Lubię To! i Przeagencji (obsługa m.in. Książęce, Birofilia, Ballantines, Medicover, Virgin Mobile). Przez dwa lata pracowała w pierwszym w Polsce MCN LifeTube, gdzie obsługiwała m.in. Mobile Vikings i Mercedes - Benz oraz wspierała socialowo zrzeszonych w sieci influencerów. Ostatnio pracowała w dziale marketingu Shopee, wcześniej przez 6,5 roku obsługiwała kompleksowo social media Ford Polska.

Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise

Absolwent Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie. Doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. Ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanej z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiedzialny między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online wielu klientów z kategorii Beauty & Fashion.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
07.01.2025 08:00
Guerlain przywitał Rok Węża wyjątkowym flakonem
Projekt węża, ozdobionego kryształkami, jest dziełem Francesco Truscello – mistrza jubilerstwa z Paryża. Dzieło zostało wykonane przy użyciu tradycyjnych, rzemieślniczych technikGuerlain mat.prasowe

Chiński nowy rok rozpocznie się 29 stycznia, a jego patronem będzie wąż. Z tej okazji Guerlain wypuścił na rynek swój najnowszy zapach – Rouge Bonheur, zamknięty w limitowanym, ręcznie zdobionym flakonie, wokół którego wije się zdobiony złotem i kryształkami wąż.

Głównym elementem rubinowoczerwonego flakonu jest wąż, pokryty złotem i ozdobiony 49 kryształkami Swarovskiego.

Stworzono jedynie 2100 ponumerowanych flakonów Rouge Bonheur, co sprawia, że będzie to unikalny, wyjątkowy przedmiot pożądania dla kolekcjonerów perfum oraz miłośników designu. 

Projekt węża, ozdobionego kryształkami, jest dziełem Francesco Truscello – mistrza jubilerstwa z Paryża. Dzieło zostało wykonane przy użyciu tradycyjnych, rzemieślniczych technik przez Gonthieza Frèresa. Wąż – po odlaniu w mosiądzu  i wypolerowaniu – został pokryty 24-karatowym złotem i ręcznie ozdobiony kryształkami.

image
Najnowsze perfumy Guerlain umieszczono we flakonie bee bottle w kolorze szkarłatnym
Guerlain mat.prasowe

Sam flakon (tzw. bee bottle – nazwa pochodzi od motywu pszczół) został zaprojektowany przez Guerlain w 1853 roku. Został wówczas podarowany cesarzowej Eugenii z okazji ślubu z Napoleonem III. 

Najnowsze perfumy Guerlain umieszczono we flakonie bee bottle w kolorze szkarłatnym. Zapach, stworzony przez Delphine Jelk, łączy nuty przyprawowe i świeże (pieprz, imbir), kwiatowe (róża, magnolia), osadzone na bazie cedru i białego piżma.

Jelk opisała kompozycję Rouge Bonheur jako „odę do szczęścia, powodzenia i radości”, która wyrażać ma ducha chińskiego Nowego Roku dzięki harmonijnemu połączeniu świeżych, kwiatowych i drzewnych nut.

Kolory flakonika Rouge Bonheur, czyli czerwony i złoty, nie są przypadkowe – w chińskiej tradycji i symbolice mają głębokie znaczenie, towarzyszą ważnym ceremoniom i uroczystościom, jest im przypisywana wyjątkowa moc. Czerwień kojarzona jest ze szczęściem, radością i pomyślnością. Jest często używana podczas świąt, wesel i innych uroczystości jako kolor, który odstrasza złe duchy (stąd czerwone lampiony i ozdoby podczas chińskich świąt). Natomiast kolor złoty symbolizuje bogactwo i dobrobyt.

Woda perfumowana Rouge Bonheur jest dostępna wyłącznie w butikach Guerlain, a cena to ok. 880 dolarów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Innowacje
06.01.2025 18:58
Innowacyjne minilaboratorium L‘Oréal do analizy skóry
Cell BioPrint dokona w ciągu 5 minut spersonalizowanej analizy stanu skóry i pomoże “przewidzieć” ewentualne problemy kosmetyczneL‘Oréal

Cell BioPrint to nowe urządzenie, wdrażane testowo w tym roku przez L‘Oréal. Jest kompaktowe, a jego zadaniem jest analiza stanu skóry oraz jej potencjalnych problemów w przyszłości.

L‘Oréal Cell BioPrint to niewielkie, przenośne urządzenie, które dokonuje analizy próbki skóry, pobranej dzięki specjalnej taśmie umieszczonej na policzku. Proces analizy przebiega niezwykle szybko – zajmuje niecałe pięć minut. Cell BioPrint dokona w tym czasie spersonalizowanej analizy stanu skóry, a ponadto pomoże “przewidzieć” ewentualne problemy kosmetyczne.

L‘Oréal zapowiada, że nowe narzędzie do analizy pomoże użytkownikom sprawdzić, jak szybko starzeje się ich skóra, a także stopień reakcji na poszczególne składniki kosmetyczne.

Zdaniem L‘Oréal, dzięki wynikom uzyskanym podczas analizy użytkownicy będą mogli zajmować się bardziej proaktywnie pielęgnacją swojej skóry, wiedząc, jakich problemów mogą się spodziewać - jeszcze zanim staną się one widoczne. Otrzymają też fachowe porady, jak ochronić się przed spodziewanymi problemami z cerą.

Jak wyjaśnia L‘Oréal, dzięki urządzeniu konsumenci zdobędą więcej istotnych informacji o stanie własnej skóry, co uchroni ich przed kupowaniem produktów pielęgnacyjnych “metodą prób i błędów”. Zdaniem giganta kosmetycznego, obecnie globalny rynek pielęgnacji skóry jest napędzany przez konsumentów, poszukujących więcej spersonalizowanych, unikalnych informacji o swojej skórze oraz skuteczniejszych metodach jej ochrony. 

Urządzenie powstało we współpracy z koreańskim start-up’em NanoEnTek i będzie wykorzystywać do analizy sztuczną inteligencję. L‘Oréal zapowiedział, że pilotaż innowacyjnego rozwiązania rozpocznie w swoich sklepach w Azji pod koniec 2025 roku.

W tym tygodniu firma prezentuje Cell BioPrint podczas targów technologicznych CES w Las Vegas.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. styczeń 2025 13:36