StoryEditor
Producenci
14.01.2020 00:00

Jak się komunikować z klientem? Nowe zasady angażowania w markę

Żyjemy w erze pełnej dostępności. W rezultacie klienci oczekują spersonalizowanego doświadczenia, docenienia i przeświadczenia, że firmy chcą być elastyczne, aby poprawić jakość obsługi klienta. Formy kontaktów, które kiedyś znaliśmy, stały się przestarzałe. Jeśli Twoja firma nie jest widoczna w Internecie, na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych, to możesz stracić szansę na rozwój biznesu - ostrzega portal professionalbeauty.com.au.

Niedawna ankieta, przeprowadzona przez platformę komunikacji Twilio, ujawniła rozbieżność w ocenie komunikacji - podczas gdy siedem na dziesięć firm uważa, że ​​komunikuje się skutecznie ze swoimi klientami, tylko dwóch na dziesięciu klientów się z tym zgadza - podaje australijski portal i podaje kluczowe zasady skutecznej komunikacji z klientami.

Używaj aplikacji do przesyłania wiadomości

Właściciele firm muszą skupić się na WhatsApp, Apple iMessage i Facebook Messenger. Te aplikacje pozwalają klientowi poczuć, że mają bezpośrednią linię, że jego zapytanie jest rozpatrywane. Aplikacje takie jak Facebook Messenger oceniają czas odpowiedzi i informują o tym klienta, więc pamiętaj, aby szybko odpowiedzieć.

Odpowiadaj na recenzje
Nie jest tajemnicą, że potencjalni klienci będą szukać opinii przed wypróbowaniem nowej usługi czy produktu. Upewnij się, że przeglądasz wszystkie opinie o swojej firmie i odpowiadaj na nie publicznie. Zamiast próbować wyjaśnić lub usprawiedliwić wszelkie słabe recenzje, przeproś i zaoferuj bezpłatną usługę, jednocześnie obiecując, że zrobisz to lepiej. Co równie ważne, odpowiedz na pozytywne recenzje, oferując szczere podziękowania.

Nie przytłaczaj klientów
Po uruchomieniu aplikacji do przesyłania wiadomości korzystanie z nich może być kuszące. Uważaj jednak, aby nie przeciążać bazy danych wiadomościami, ponieważ istnieje cienka granica między dzieleniem się ekscytującymi wiadomościami a zapychaniem czyjejś pamięci telefonu. Jeśli zdecydujesz się na aplikację do masowego przesyłania wiadomości, trzymaj się maksymalnie jednej wiadomości na tydzień i upewnij się, że każda z nich jest zachętą wysokiej jakości.

Bądź na bieżąco z mediami społecznościowymi
Jeśli masz środki na zatrudnienie menedżera mediów społecznościowych, to wchodź w to śmiało. Ale w zdecydowanej większości nadzorowanie mediów społecznościowych przypadnie właścicielowi firmy. Jednak media społecznościowe są głodną bestią i trzeba ją często karmić. Celuj w trzy posty dziennie, aby uruchomić algorytm i zwiększyć widoczność. Piękne obrazki przyciągają wzrok, jednak równie ważne są angażujące podpisy, które np. zawierają zniżki i promocje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:19