Zwycięzca konkursu otrzyma do 50 tys. dolarów dofinansowania na ulepszenie swojego produktu w kierunku komercjalizacji. Oprócz finansowania, firma Johnson & Johnson Innovation zapewni zwycięzcom dostęp do sieci ekspertów oraz roczną współpracę. Zwycięzcy będą też mogli zaprojektować i wykonać jedną darmową inicjatywę badawczą.
– Prawdziwa innowacja nie tylko ulepsza jakość produktów i efekty ich stosowania. Kwestionuje samą definicję pielęgnacji skóry – twierdzi Sebastien Guillon, prezes firmy Global Beauty należącej do Johnson & Johnson Consumer. – Dostępne są wciąż nowe rozwiązania technologiczne. Chcemy zidentyfikować najbardziej obiecujących partnerów, z którymi będziemy mogli współtworzyć znaczące rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry.
The QuickFire Challenge to inicjatywa, która ma na celu udostępnienie przełomowych rozwiązań w zakresie nauki i zdrowia, by zachęcić studentów, przedsiębiorców, naukowców i firmy rozpoczynające działalność do prac nad innowacjami. Mają one objąć trzy obszary:
- Narzędzia, które umożliwią konsumentom dokonywanie świadomych wyborów dotyczących pielęgnacji skóry – pozwalające w domu ocenić stan skóry i pomagające w wyborze najlepszych produktów.
- Rozwiązania, które pomogą zarządzać zdrowiem skóry przez konsumentów, poprzez monitorowanie takich czynników jak zanieczyszczenia, promieniowanie UV i biomarkery skóry.
- Technologie cyfrowe lub urządzenia zwiększające skuteczność terapii w celu poprawy zdrowia skóry u konsumentów z trudnymi problemami, takimi jak trądzik, fotostarzenie i egzema.
– Poszukujemy innowacyjnych urządzeń i rozwiązań technologii cyfrowej, aby to co w tej chwili niewidzialne dla konsumentów, uczynić dla nich widocznym, tak by mogli sprostać najtrudniejszym wyzwaniom w zakresie pielęgnacji skóry – powiedziała Naomi Furgiuele, wiceprezes działu Global Face and Sun R & D, Johnson & Johnson Consumer. – Mamy nadzieję, że łącząc nasze doświadczenia z pomysłami osób i firm spoza naszych struktur, będziemy w stanie wspomóc konsumentów w budowaniu ich preferencji, pozwoli na lepszą personalizacje pielęgnacji i zbuduje ich lojalność.