StoryEditor
Producenci
01.12.2017 00:00

J&J zachęca start-upy do tworzenia cyfrowych rozwiązań urodowych

Koncern Johnson & Johnson ogłosił konkurs Digital Beauty QuickFire Challenge. Ma on zachęcić start-upy do tworzenia nowatorskich, przyszłościowych rozwiązań w zakresie cyfrowych rozwiązań dla branży urodowej. Ich  celem ma być zapewnienie konsumentom na całym świecie lepszych wyników w zakresie pielęgnacji skóry.

Zwycięzca konkursu otrzyma do 50 tys. dolarów dofinansowania na ulepszenie swojego produktu w kierunku komercjalizacji. Oprócz finansowania, firma Johnson & Johnson Innovation zapewni zwycięzcom dostęp do sieci ekspertów oraz roczną współpracę. Zwycięzcy będą też mogli zaprojektować i wykonać jedną darmową inicjatywę badawczą.

– Prawdziwa innowacja nie tylko ulepsza jakość produktów i efekty ich stosowania. Kwestionuje samą definicję pielęgnacji skóry – twierdzi Sebastien Guillon, prezes firmy Global Beauty należącej do Johnson & Johnson Consumer. – Dostępne są wciąż nowe rozwiązania technologiczne. Chcemy zidentyfikować najbardziej obiecujących partnerów, z którymi będziemy mogli współtworzyć znaczące rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry.

The QuickFire Challenge to inicjatywa, która  ma na celu udostępnienie przełomowych rozwiązań w zakresie nauki i zdrowia, by zachęcić studentów, przedsiębiorców, naukowców i firmy rozpoczynające działalność do prac nad innowacjami. Mają one objąć trzy obszary:

  1. Narzędzia, które umożliwią konsumentom dokonywanie świadomych wyborów dotyczących pielęgnacji skóry – pozwalające w domu ocenić stan skóry i pomagające w wyborze najlepszych produktów.
  2. Rozwiązania, które pomogą zarządzać zdrowiem skóry przez konsumentów, poprzez monitorowanie takich czynników jak zanieczyszczenia, promieniowanie UV i biomarkery skóry.
  3. Technologie cyfrowe lub urządzenia zwiększające skuteczność terapii w celu poprawy zdrowia skóry u konsumentów z trudnymi problemami, takimi jak trądzik, fotostarzenie i egzema.

– Poszukujemy innowacyjnych urządzeń i rozwiązań technologii cyfrowej, aby to co w tej chwili niewidzialne dla konsumentów, uczynić dla nich widocznym, tak by mogli sprostać najtrudniejszym wyzwaniom w zakresie pielęgnacji skóry – powiedziała Naomi Furgiuele, wiceprezes działu Global Face and Sun R & D, Johnson & Johnson Consumer. – Mamy nadzieję, że łącząc nasze doświadczenia z pomysłami osób i firm spoza naszych struktur, będziemy w stanie wspomóc konsumentów w budowaniu ich preferencji, pozwoli na lepszą personalizacje pielęgnacji i zbuduje ich lojalność.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 05:04