– Będziemy podkreślać, że marka Iwostin jest tworzona w Polsce, dla polskich kobiet, we współpracy z polskimi dermatologami. Polki kochają polskie kosmetyki, jesteśmy fenomenem na tle Europy – polskie marki, niezależnie w którym segmencie, są bardzo wysoko pozycjonowane w oczach konsumentek – powiedziała na konferencji prasowej inaugurującej obchody 15-lecia marki Jolanta Rak, senior brand manager.
Iwostin będzie jeszcze bardziej podkreślać swój apteczny, a wręcz medyczny charakter i komunikować w swoich przekazach, że jej dermokosmetyki zapewniają kliniczny wymiar pielęgnacji skóry. Zmienione zostało także logo marki i opakowania produktów – są bardziej kobiece w charakterze i bardziej premium, z drugiej strony – zostały uproszczone, zawierają mniej informacji.
– Chodziło o jasny przekaz, konsumentka ma od razu wiedzieć dla jakiej skóry przeznaczony jest kosmetyk. Dodaliśmy także na opakowaniach informację o naszej filozofii, ponieważ kobiety utożsamiają się z markami, chcą o nich wiedzieć więcej – dodała Jolanta Rak. Najnowszą linią, już z nowym logo i w nowych opakowaniach, jest Hydro Sensitia+ o działaniu intensywnie nawilżającym i regenerującym.
Dermokosmetyczna marka Iwostin w tym roku obchodzi 15-lecie istnienia. Należy do francuskiego koncernu Nepentes Pharma. Produkowana jest w Polsce, w fabryce w Rzeszowie. Marka jest sprzedawana w aptekach i nie planuje poszerzania dystrybucji o kanał drogeryjny.