
Choć szczegóły finansowe przejęcia nie zostały ujawnione, roczna sprzedaż perfum Goutal w ostatnich latach wynosiła od 10 do 12 milionów dolarów amerykańskich. To wskazuje na znaczący potencjał marki, która zyskała uznanie na rynku dzięki takim liniom zapachowym jak L’Eau d’Hadrien i Petite Chérie. Interparfums zamierza wykorzystać tę rozpoznawalność do dalszego umacniania swojej pozycji w segmencie premium.
Od 2026 roku to Interparfums, wspólnie z nowym licencjobiorcą, przejmie pełną kontrolę nad rozwojem marki Goutal. Przedstawiciele firmy podkreślają, że planują pielęgnować dziedzictwo marki oraz zachować jej unikalny charakter. Camille Goutal, córka założycielki marki i dotychczasowa współtwórczyni zapachów, nadal będzie zaangażowana w procesy twórcze i selekcję kompozycji zapachowych.
Jean Madar, prezes i dyrektor generalny Interparfums, zaznaczył, że przejęcie marki Goutal to element strategii poszerzania oferty o perfumy z wyższej półki. Jego zdaniem Goutal, dzięki swojej historii i rozpoznawalnym produktom, ma istotny potencjał wzrostu na rynku dynamicznie rozwijających się perfum luksusowych.