StoryEditor
Producenci
27.10.2023 14:58

Inter Parfums osiągnęło wynik sprzedażowy 368 mln dolarów w Q3

Inter Parfums Inc. ogłosiło, że w okresie trzech miesięcy zakończonym 30 września 2023 r. sprzedaż netto wzrosła do 368 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 31 proc. w porównaniu z 280 milionów dolarów w trzecim kwartale 2022 r. W ujęciu rocznym sprzedaż netto spółki za okres dziewięciu miesięcy zakończony 30 września wzrosła o 27 proc. w porównaniu z rokiem 2022.

Jean Madar, prezes i dyrektor generalny Inter Parfums, przypisuje ten wzrost dobrym warunkom rynkowym w połączeniu ze zwiększonym udziałem w rynku wynikającym z wprowadzenia na rynek nowych produktów, rozszerzenia marki i ciągłej popularności starszych zapachów.

Działalność Inter Parfums w Europie wzrosła w trzecim kwartale o 18 proc., a wszystkie marki firmy osiągnęły wzrost przychodów. Sprzedaż trzech największych marek spółki: Coach, Montblanc i Jimmy Choo wzrosła odpowiednio o 32 proc., 20 proc. i 6 proc. Nowsze premiery, w tym Jimmy Choo Rose Passion, Montblanc Signature Absolue i Explorer Platinum oraz Coach Green i Love w dalszym ciągu osiągały dobre wyniki. Średniozyskowne marki Inter Parfums, takie jak Lanvin, Kate Spade, Rochas, Van Cleef & Arpels i Karl Lagerfeld, również odnotowały wzrost sprzedaży.

W przypadku działalności zlokalizowanej w USA wzrost firmy o 64 proc. w trzecim kwartale wynikał przede wszystkim z doskonałych wyników w Donna Karan/DKNY, GUESS i Ferragamo. Marki te odnotowały odpowiednio wzrost o 230 proc., 59 proc. i 55 proc.

W tym kwartale Inter Parfums wprowadziło na rynek trio zapachów GUESS Originals, kolekcję zapachów włączających płeć, duet Hollister’s Feelin’ Good oraz zainicjowało pierwszą fazę wdrażania dystrybucji Abercrombie & Fitch Fierce. Firma rozpoczęła od wstępnej dystrybucji tego zapachu na wybranych rynkach i spodziewa się, że większość dystrybucji w fazie 1 zostanie wdrożona w czwartym kwartale. Inter Parfums wprowadziło także swoje pierwsze rozszerzenie oferty marki dla DKNY, Be Delicious Orchard St., które od chwili swojej premiery w sierpniu radzi sobie wyjątkowo dobrze. Zgodnie z wcześniejszymi oczekiwaniami duet domów mody Donna Karan/DKNY jest obecnie drugą co do wielkości marką w ramach swojej działalności w USA.

Czytaj także: Segmenty mody i urody Maison Rochas skonsolidowane pod szyldem Inter Parfums

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:51