
Wcześniej płatne posty partnerskie inluencerów były ograniczone do zasięgu ich konkretnej strony. Nowa funkcja „reklamy z contentem marek” pozwoli jednak osobom z branży influencerskiej na wybranie opcji „pozwól mojemu partnerowi biznesowemu na zwiększenie”, co da omawianej marce możliwość zaprezentowania sponsorowanego postu w innych kanałach i stories dla większej grupy użytkowników.
Taka funkcja jest obecnie jednym z najważniejszych postulatów otrzymanych od firm. Obecnie jest dostępna dla 50 proc. firm w tym serwisie społecznościowym, a od 17 czerwca będzie dostępna dla 100 proc. firm działających na Instagramie.
- Mamy nadzieję, że ta aktualizacja zwiększy wartość dodaną poprzez wzmocnienie współpracy między firmami i twórcami. Mamy również nadzieję na poprawę doświadczenia między twórcami, firmami i ludźmi - którzy będą mogli odkryć więcej marek, którymi mogą być zainteresowani i robić zakupy u twórców, których kochają - skomentowali przedstawiciele Instagrama.