StoryEditor
Producenci
11.09.2020 00:00

Innowacyjne szampony w piance Sessio Green Therapy z Perłą Rynku Kosmetycznego

Delikatny szampon w piance Sessio Green Therapy został przez jurorów konkursu Perły Runku Kosmetycznego uznany za Innowację roku 2020 i nagrodzony brązowym medalem.

Najnowsze trendy w pielęgnacji nakazują dobierać szampon pod kątem skóry głowy, a także rozcieńczać wodą i spieniać przed naniesieniem na włosy – zużywamy wtedy mniej kosmetyku i nie musimy trzeć włosów, zapobiegając ich uszkodzeniu.

Marka Sessio odpowiada na te trendy proponując zamiast tradycyjnego szamponu delikatne pianki  z serii Green Therapy.

Delikatny szampon w piance cica + ostropest idealny do mycia suchej i wrażliwej skóry głowy. Nie narusza bariery hydrolipidowej skóry głowy – doskonały do częstego stosowania. Zmniejsza swędzenie i zaczerwienienie podrażnionej skóry, niweluje uczucie nieprzyjemnego pieczenia. Nawilża, zapewnia ochronę przed UV, a także dotlenia i wzmacnia cebulki, stymulując wzrost włosów.

Delikatny szampon w piance szałwia + granat idealny do normalnej i skłonnej do przetłuszczania się skóry głowy. Został wzbogacony kompleksem roślinnym, o właściwościach oczyszczających, antybakteryjnych i ściągających. Reguluje wydzielanie sebum i eliminuje jego nadmiar, dając uczucie świeżości. Wzmacnia skórę głowy oraz włosy, wspomaga walkę z łupieżem.

Innowacyjna formuła pianki cechuje się niezwykłą wydajnością – zużywa się jej około 2-3 razy mniej niż tradycyjnego szamponu. Dzięki nowoczesnym kondycjonerom rozprowadza się lekko a także szybko wypłukuje, pozwalając zaoszczędzić ilość zużywanej do mycia wody.

Cena szamponów: 22 zł/175 g

Perły Rynku Kosmetycznego to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści –  przedstawiciele najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – wskazują najbardziej udane nowości. Inicjatorami i organizatorami badania są miesięczniki „Wiadomości Kosmetyczne” i „Wiadomości Handlowe”.

Zdaniem jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego:

„Produkt bardzo mnie zaskoczył. Dobrze się pieni i rozprowadza na całości włosa. Nie podrażnia skóry głowy. Ma przyjemny zapach. Polecam do wrażliwej skóry głowy i do delikatnych włosów”

„Włosy po umyciu były miękkie, łatwo się rozczesywały. Zapach delikatny, lekko ziołowy, z nuta owocową”

„Ciekawa aplikacja, przyjemny zapach. Włosy są miękkie i nie puszą się”

„Plus za właściwości antybakteryjne oraz przyjemny zapach”

„Przystępna cena skłaniająca do zakupu”

„Innowacyjna forma podania, która powoduje wrażenie lekkości. Szybko działa, nie obciążając włosów”

„Nie podrażnia. Łatwo się aplikuje. Włosy po użyciu nie są obciążone”

„Ciekawy pomysł, który powinien się przyjąć”

„Nowoczesna formuła i ciekawy skład, zwłaszcza wąkrota azjatycka, która ma działanie nie tylko pielęgnujące, ale również lecznicze w przypadku wrażliwej skóry głowy”

„Po zastosowaniu kosmetyku faktycznie skóra głowy i włosy są nawilżone, nie ma uczucia swędzenia. Biorąc pod uwagę formułę kosmetyku i właściwości, z pewnością  zasługuje na uwagę”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 09:01