StoryEditor
Producenci
25.05.2021 00:00

Innowacyjna, ekologiczna ochrona przeciwsłoneczna od Wooden Spoon

Lato zbliża się wielkimi krokami. Na drogeryjnych półkach pojawia się coraz więcej produktów zapewniających wysoką ochronę przeciwsłoneczną. Klienci są coraz bardziej świadomi - również w tej kategorii poszukują produktów najwyższej jakości, zwracając uwagę na ich skład i ekologiczność.

Warto zacząć od tego, że ochrona przed słońcem to poważna sprawa i nie należy jej lekceważyć. Są dwie metody ochrony – chemiczna i mineralna. Filtry chemiczne są agresywne dla skóry i stanowią zagrożenie dla żyjących w morzu organizmów. Te mineralne są całkowicie naturalne, łagodne dla skóry i bezpieczne dla środowiska.

Pochodząca z Bułgarii firma Wooden Spoon jako pierwsza w Europie, wprowadziła na rynek (w lutym bieżącego roku) innowacyjny produkt do opalania z niewidzialnym cynkiem. Jest to rewolucja w naturalnej ochronie przeciwsłonecznej. Produkt jest łatwy w zastosowaniu i zapewnia lepszą ochronę przed słońcem. Kremy z filtrem od Wooden Spoon już stały się bestsellerem!

WIARYGODNY DYSTRYBUTOR

Sklep z produktami ekologicznymi Nature Bites jako pierwszy w kraju zaoferował innowacyjne produkty z linii Wooden Spoon polskim klientom. Nature Bites to młoda, szybko rozwijająca się firma, która wprowadza na rynek Polski i w całej Europie, produkty ekologiczne, 100% naturalne.

W Nature Bites wierzymy, że  ekologia to świadomość dobrego wyboru, styl życia i szacunek dla otaczającego nas świata, którego jesteśmy częścią. Ofertę kierujemy dla sektora detalicznego i HoReCa, a znajdują się w niej produkty naturalne, ekologiczne, wegańskie, lokalne. Oferujemy zawsze najzdrowsze, najlepsze i najwyższej jakości produkty – wolne od sztucznych składników, antybiotyków i GMO. Nasza oferta zwiera również ekologiczne kosmetyki – wyjaśnia Agnieszka Kossowska, założycielka Nature Bites.

Produkty Wooden Spoon idealnie wpisują się w filozofię i ofertę tej platformy. Wooden Spoon jest inspirowana ideą możliwie najczystszej i prawdziwie naturalnej pielęgnacji skóry. Wszystkie produkty tworzone są za pomocą specjalnej technologii, która ma na celu maksymalnie chronić naturalne właściwości składników.

Bycie eko to już nie nisza dla eco-freaks, ale sposób na świadome, zdrowe i uważne życie w zgodzie z naturą. Ta filozofia od zawsze leżała u fundamentów Nature Bites. Zakładając firmę chcieliśmy przede wszystkim oferować zdrowe produkty, które sami chcielibyśmy kupować, a nie mogliśmy, bo w Polsce nie były dostępne. Całe nasze portfolio jest efektem drobiazgowych poszukiwań, wielu podróży i setek testów. Szukamy zawsze produktów ekologicznych, naturalnych i co ważne wytwarzanych z poszanowaniem ekologii. Nature Bites posiada certyfikat ekologiczny, zgodny ze standardami polskimi oraz UE. Należy dodać, że są to produkty najwyższej jakości, bez syntetycznych środków chemicznych i sztucznych dodatków – dodaje Agnieszka Kossowska.

SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI

Kremy z niewidocznym cynkiem Wooden Spoon zostały poddane testom dermatologicznym in-vivo i in-vitro w certyfikowanych laboratoriach we Włoszech, Polsce i Bułgarii. Testy in-vivo z udziałem ochotników w kontrolowanych laboratoriach udowodniły, że nowe filtry z naturalnych składników i niewidocznego cynku dają ochronę UVA i UVB. Testy dermatologiczne przeprowadzono na 20 ochotnikach (11 z nich miało alergie) Udowodniono, że filtry z cynkiem są łagodne dla skóry, nie powodują podrażnień, zaczerwienień, ani żadnej innej reakcji alergicznej.

Wszystkie kremy z filtrem Wooden Spoon mają oznaczenie: zawiera niewidoczny cynk. Jest on przyszłością naturalnej ochrony przed słońcem, która jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry.

MARKA DOCENIONA PRZEZ ROYALSÓW

Dodatkowo Wooden Spoon Organic, została zaprezentowana przez korespondenta Royal Roberta Jobson’a w najnowszej książce „Baby Sussex”. Nowa publikacja przedstawia historię Harry‘ego, Meghan i Archiego oraz prezentuje gamę marek dziecięcych i lifestyle‘owych. Wooden Spoon Organic została wybrana m.in. ze względu na jej zaangażowanie w naturalną pielęgnację skóry, jako potwierdzenie wysokiej jakości produktów, wykonanych z ekologicznych i jadalnych składników, ale także za politykę firmy dotyczący ochrony środowiska.

Największe zalety ochrony przeciwsłonecznej Wooden Spoon

  • Nie zostawia na skórze białych smug
  • Produkty są łatwiejsze w stosowaniu
  • Dają lepszą ochronę UVA i UVB
  • 100% naturalne i organiczne
  • Bez alergenów
  • Bezpieczne dla mórz i oceanów

Zapraszamy do odwiedzenia sklepu NATURE BITES

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.11.2024 14:42
Reckitt sprzedaje swoje marki. Pojawili się chętni na zakup aktywów
Cillit Bang jest jedną z marek, których zamierza pozbyć się Reckittfot. Shutterstock

Reckitt ogranicza koszty i sprzedaje część marek, by skupić się na tych, które generują najwyższe marże. Pojawiły się pierwsze fundusze zainteresowane zakupem aktywów koncernu.

Jak informowaliśmy, koncern Reckitt  zdecydował o przeglądzie portfolio swoich produktów i sprzedaży niektórych brandów. Znalazły się wśród nich m.in. Air Wick, Cillit Bang, Calgon. Koncern chce skupić się na kategoriach związanych z opieką zdrowotną i higieną. Priorytetowe dla koncernu będą marki rozwijające się i generujące wysokie marże, w tym Muciniex, Strepsils, Gaviscon, Nurofen, Lysol, Dettol, Harpic, Finish, Vanish, Durex i Veet. Celem firmy jest także redukcja kosztów, uproszczenie struktury i zwiększenie wartości dla akcjonariuszy.

Czytaj więcej: Reckitt rezygnuje z części swoich marek i tnie koszty 

Dziś portal esmmagazine.com podał, powołując się na Bloomnerg News, że grupy private equity Advent International i Apollo Global rozważają potencjalny wykup aktywów Reckitt. Wśród zainteresowanych aktywami brytyjskiej firmy mają znajdować się także Clayton Dubilier & Rice i PAI Partners.

Z raportu wynika, że ​​Reckitt współpracuje z Morgan Stanley przy sprzedaży swoich marek, a docelowa wycena opiewa na ponad 6 miliardów funtów (7,2 miliarda euro).

Reckitt odnotował mniejszy niż oczekiwano spadek sprzedaży bazowej w trzecim kwartale, do czego przyczyniła się większa liczba klientów kupujących produkty zdrowotne firmy, w tym leki przeciwbólowe Nurofen i pastylki do ssania Strepsils.

Kwartalna sprzedaż netto w ujęciu porównywalnym spadła o 0,5 proc., wobec spadku o 1,7 proc. jakiego  spodziewali się analitycy w ankiecie przeprowadzonej przez spółkę.

Cena/miks, wskaźnik odzwierciedlający cenę, za jaką Reckitt sprzedawał swoje produkty, wzrosła o 0,9 proc., podczas gdy wolumen spadł o 1,4 proc.

Reckitt zapowiedział, że jest na dobrej drodze do osiągnięcia celów całorocznych.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.11.2024 12:54
Gillette po raz kolejny wspiera akcję Movember, zachęcając mężczyzn do badań profilaktycznych w kierunku raka prostaty i jąder
fot. Shutterstock

"Nie każdy bohater nosi pelerynę, ale rozpoznasz go po wąsach" – zapewnia Gillette, zachęcając do wzięcia udziału w akcji Movember, koncentrującej się na profilaktyce typowo męskich chorób oraz pomagającej finansować przełomowe inicjatywy na rzecz zdrowia mężczyzn. Misja Movember, początkowo ukierunkowana na profilaktykę raka prostaty i jąder, obecnie obejmuje także zdrowie psychiczne.

Termin „Movember” pochodzi od połączenia dwóch angielskich słów: „moustache” (wąsy) oraz „November” (listopad); w Polsce używa się też określenia Wąsopad. Ponieważ od 1985 roku na całym świecie październik jest miesiącem świadomości raka piersi, pojawił się pomysł stworzenia podobnej akcji koncentrującej się na chorobach drugiej połowy populacji. Movember narodził się w 1999 roku w Australii jako miesiąc solidarności z mężczyznami zmagającymi się z nowotworami gruczołu krokowego oraz rakiem jąder.

Celem kampanii jest zmiana spojrzenia na temat męskiego zdrowia, a zmianę tę ma symbolizować zapuszczenie zarostu. Przez cały listopad mężczyźni mają zrezygnować z golenia się, a wąsy pojawiające się na ich twarzach mają przyciągać uwagę i wywoływać dyskusję.

– Idea kampanii Movember jest prosta – przez cały listopad mężczyźni zapuszczają wąsy, nie tylko na znak solidarności, ale również aby wzbudzić ciekawość otoczenia oraz zapoczątkować dyskusję na temat profilaktyki oraz zachorowalności na nowotwory prostaty oraz jąder – wyjaśnia Jarosław Gośliński, redaktor naczelny portalu Zwrotnik Raka.

Czytaj też: TRUE men skin care: Ok. 17 proc. mężczyzn nie stosuje żadnej formy higieny intymnej, a 45 proc. nie bada jąder

Rak prostaty to czwarty pod względem śmiertelności nowotwór na świecie, jest też niezwykle powszechny – szacuje się, że zachoruje na niego co trzeci mężczyzna w wieku od 50 do 80 lat oraz aż 80 proc. mężczyzn po osiemdziesiątym roku życia. Rak prostaty jest też najpowszechniejszym nowotworem mężczyzn w Polsce, rocznie choruje na niego ponad 15 tysięcy mężczyzn.  Na nowotwory jąder natomiast zapada rocznie ponad 1,5 tysiąca mężczyzn. Choroba jest możliwa do wyleczenia niemal w stu procentach, ale musi być odpowiednio wcześnie wykryta.

Wsparcie kampanii Movember zapewnia od lat Gillette, czyli należąca do koncernu Procter & Gamble marka specjalizująca się w produkcji maszynek i akcesoriów do golenia. Marka została wyłącznym partnerem pielęgnacyjnym ruchu Movember w Stanach Zjednoczonych.

– Misja Movember wykroczyła poza raka prostaty i jąder i obecnie obejmuje zdrowie psychiczne, będąc synonimem męskiego zdrowia na całym świecie. Dziesięcioletnie partnerstwo Gillette z Movember pomaga realizować nasz cel, by każdy chłopiec dorastał, mając pozytywny wzór do naśladowania, pokazując wartość dbania o siebie przez mężczyzn, nie tylko we własnym życiu, lecz jako przykład dla wspieranych chłopców. Wraz z każdym wąsem i z każdą rozmową zmieniamy oblicze męskiego zdrowia – możemy przeczytać na oficjalnej stronie marki.

Czytaj też: L’Oréal walczy o zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn

Procter & Gamble, właściciel marki Gillette, zapewnia, że 5 centów ze sprzedaży każdego produktu z szerokiej gamy wybranych ostrzy i maszynek Gillette, sprzedanych od 27 października 2024 roku do 4 stycznia 2025 roku, zasili konto Fundacji Movember z Wielkiej Brytanii, która w ciągu 21 lat zebrała 945,8 miliona funtów przeznaczonych na realizowanie projektów związanych z męskim zdrowiem.

– Wszyscy w Gillette są niesamowicie dumni z dekady naszego wsparcia dla Movember. Wspólnie zobowiązujemy się do zmiany oblicza męskiego zdrowia, wąs po wąsie – oświadczył Gary Coombe, dyrektor generalny Gillette.

Ambasadorzy Gillette Ian Wright i Jamie Carragher w specjalnym odcinku podcastu „Overlap” zaprosili do rozmowy Shauna Wrighta-Phillips i Aarona Lennona, którzy opowiedzieli o wyzwaniach związanych ze zdrowiem psychicznym, z kolei Cory Walkington i Ryan Wilson dołączyli do wyzwania zapuszczania zarostu w ramach Movember. Do tej pory udało im się uzbierać już 30 tysięcy funtów na rzecz Movember i mają nadzieję zwiększyć tę kwotę, by skuteczniej wspierać zdrowie psychiczne mężczyzn i zapobieganie samobójstwom.

W Polsce w 2023 roku odnotowano 5 233 przypadków samobójstwa, z czego aż 4 404 dotyczyły mężczyzn. To 84,1 proc. wszystkich przypadków. Liczba prób samobójczych wśród mężczyzn także wzrosła i wyniosła 9,6 tysiąca. Jednocześnie możemy zaobserwować ogromną różnicę w diagnozowaniu i leczeniu depresji u kobiet i mężczyzn. W 2023 roku nawracające zaburzenia depresyjne wystąpiły u 91 tys. osób, z czego ponad 77 proc. stanowiły kobiety.

W przypadku kryzysu zdrowia psychicznego warto pamiętać, że depresja to choroba, którą można leczyć. W przypadku bezpośredniego zagrożenia życia odpowiednim numerem telefonu jest 112, a w pozostałych przypadkach można szukać pomocy w odpowiednich instytucjach.

Należą do nich: Antydepresyjny Telefon Forum Przeciw Depresji (tel. 22 594 91 00, czynny w każdą środę i czwartek od 17:00 do 19:00), Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym (tel. 116 123, czynny od poniedziałku do piątku od 14:00 do 22:00, połączenie jest bezpłatne), Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (tel. 116 111, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę), ITAKA – Antydepresyjny telefon zaufania (tel. 22 484 88 01, czynny od poniedziałku do piątku od 15:00 do 20:00), Telefoniczna Pierwsza Pomoc Psychologiczna (tel. 22 425 98 48, czynny od poniedziałku do piątku od 17:00 do 20:00 oraz w soboty od 15:00 do 17:00), Stowarzyszenia Animo – Odważ się żyć! Wsparcie psychologiczne osób trudności z powodu zaburzeń lękowych (tel. 22 270 11 65, czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 18:00-21:00) czy Ogólnopolski Telefon Dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” (tel. 800 120 002, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę).

Czytaj też: Maybelline New York rozszerza bezpłatny program wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym

Z okazji Movember w Polsce w tym roku już po raz jedenasty zorganizowana została kampania Mosznowładcy pod hasłem „Zrób to dla jaj”. W jej ramach w wielu miastach można wykonać bezpłatne badania profilaktyczne – nie wymagają one żadnych przygotowań innych niż podstawowa higiena osobista i są bezbolesne. Mężczyźni w wieku od 18 do 40 lat mogą zgłosić się na badanie jąder, a mężczyźni po czterdziestym roku życia – na badanie poziomu PSA.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2024 05:23