Zmiany, które zauważą klienci, to ulepszenia dotyczące panelu klienta, ze wszystkimi niezbędnymi opcjami w jednym miejscu, w tym jedną stroną kasy. Nowe sekcje typu "popularne teraz", ulepszone rekomendacje bestsellerów, nowe ins czy oferty specjalne pozwalają na podążanie za aktualnymi trendami na rynku. Rezerwacja usługi makijażu jest teraz szybka i wygodniejsza, ponieważ została zintegrowana z platformą Booksy.
– Przeprojektowując nasz e-sklep, skupiliśmy się na mocnych podstawach, audytach, badaniach i doświadczeniach użytkowników z poprzedniej wersji strony i skonfrontowaliśmy to z najlepszymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. Naszym celem było sprawienie, aby nasza platforma była łatwa, szybka i dostępna dla wszystkich zarówno pod względem wizualnym, jak i systemowym – mówi Krzysztof Fic, e-commerce marketing manager Inglot.
W tej chwili zmiany dotyczą tylko sklepu inglot.pl, jednak będą zastosowane również na innych platformach firmy.
Inglot to polskie przedsiębiorstwo kosmetyczne o globalnym zasięgu (ma mocną pozycję takich na rynkach kosmetycznych w Malezji, Azerbejdżanie oraz w Irlandii), założone w 1983 roku w Przemyślu przez Wojciecha Inglota. Pierwszy zagraniczny salon został otwarty w 2006 roku w Montrealu w Kanadzie. Aktualnie sieć sprzedażowa firmy Inglot liczy ponad 950 lokalizacji na całym świecie.
Przeczytaj również: Inglot powraca ze swoją marką do drogerii