StoryEditor
Producenci
05.10.2023 16:40

Inglot otwiera trzeci sklep w Kuwejcie

Ekspansja marki Inglot na rynki międzynarodowe nabiera tempa, a najnowszym krokiem w tym procesie jest otwarcie trzeciego sklepu w Kuwejcie. Polska marka, znana ze swoich kosmetyków do makijażu i manicure, zdobyła już szerokie uznanie w wielu krajach na całym świecie, a teraz staje przed nowym wyzwaniem - dalszym rozwojem na Bliskim Wschodzie.

Marka Inglot poinformowała na swoim profilu w serwisie Linkedin, że w Kuwejcie pojawił się trzeci salon marki; teraz klienci i klientki mogą odwiedzić lokalizacje w centrach handlowych Avenues Mall, Gate Mall oraz Warehouse Mall.

To otwarcie trzeciego sklepu Inglot w Kuwejcie jest również dowodem na globalną ekspansję polskiej marki. Inglot zyskuje coraz większe uznanie nie tylko na Bliskim Wschodzie, ale także w Europie, Azji, Ameryce i wielu innych miejscach na świecie. Marka ta nie tylko konkuruje z innymi znaczącymi graczami w branży kosmetycznej, ale także staje się szeroko rozpoznawalnym symbolem polskiej gospodarki, pozwalając innym polskim markom na łatwiejsze wejście na rynki zagraniczne.

 

 

Marka Inglot posiada sklepy w wielu krajach na całym świecie, w tym w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i wielu innych. Operatorem sklepu w Kuwejcie jest Apparel Group; międzynarodowy koncern zajmujący się detaliczną sprzedażą produktów modowych i lifestyle, z siedzibą w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Oprócz marki Inglot, Apparel Group oferuje ponad 80 innych marek, włączając w to brandy takie jak Aldo, Bath & Body Works, Tim Hortons, Tommy Hilfiger, Nine West, Spring, Charles & Keith, Beverly Hills, Polo Club, La Senza, R&B Moda i Victoria‘s Secret.

Czytaj także: Inglot otworzył nowy sklep w Indiach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 00:55
Cellabic Tricho. – Nowa marka trychologicznych kosmetyków do holistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów
materiał partnera

Na rynku zadebiutowała nowa marka kosmetyków do włosów, która powstała z pasji do pięknych i zdrowych włosów, stworzona we współpracy z trychologami i ekspertami.

W CELLABIC TRICHO wiemy, jak ważne są włosy, jak dużym problemem jest ich nadmierna utrata i przerzedzenia, osłabienia oraz zniszczenia, dlatego pomagamy kompleksowo wspierać wzrost włosów, minimalizować ich wypadanie, a także wzmacniać i naprawiać strukturę włosów. Bezkompromisowo podchodzimy do naszych produktów wykorzystując wiedzę trychologiczną i składniki o udowodnionym działaniu.

Moc peptydów – sygnał do wzrostu włosów 

Stawiamy na jakość i innowacyjność, proponując kosmetyki oparte na opatentowanym kompleksie zawierającym peptydy sygnałowe i składniki pochodzenia roślinnego, takie jak ekstrakty z koniczyny i wierzbówki kiprzycy. Peptydy wykorzystane w naszych kosmetykach są niezwykle wyspecjalizowane, naśladują cząsteczki naturalnie występujące w organizmie, tzw. Naturalne Czynniki Wzrostu. Działają synergicznie, aby maksymalnie stymulować wzrost włosów, wzmacniać mieszki włosowe i zmniejszać nadmierne wypadanie włosów.

Piękne, gęste włosy zaczynają się od skóry głowy

Zapewniamy holistyczną pielęgnację, zarówno skóry głowy, jak i łodygi włosów, wspieramy włosy na każdym etapie ich życia – od wzmocnienie cebulek po odbudowę uszkodzonych końcówek. Dzięki różnorodnym formułom, takim jak peelingi, szampony, wcierki, toniki, maski i serum, skutecznie odpowiadamy na potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.  

CELLABIC TRICHO – Zaufaj nauce, odkryj piękno swoich włosów 

CELLABIC TRICHO to marka, która rozumie, że problemy z włosami mogą mieć wpływ na codzienne życie, a nawet na poczucie własnej wartości. Dlatego jesteśmy, aby zapewnić skuteczne, potwierdzone naukowo rozwiązania. Oferujemy wsparcie, by pomóc w stawieniu czoła problemom z włosami i uczynić „podróż” do zdrowych, silnych włosów wyjątkową – tak jak wyjątkowy jest każdy z nas.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 13:46