Limitowana kolekcja 70 produktów pojawi się w globalnej sprzedaży już w kwietniu.
– Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką Inglot jest pełna moich must-haves makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko – od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery’’ – mówi Jennifer. – To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć.
Jennifer bardzo blisko współpracowała z marką w każdym aspekcie związanym z kolekcją. Miała bezpośredni wpływ na kolorystkę, wybór produktów, kampanię marketingową, wygląd opakowań, a także nazwy flagowych produktów, jak „Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, inspirowanych jej karierą.
– Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu – mówi Grzegorz Inglot, wiceprezes Inglot USA. – Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie.
Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał jeden z najlepszych na świecie fotografów beauty – Solve Sundsbo.
W Polsce kolekcja Jennifer Lopez Inglot dostępna będzie od 26 kwietnia w punktach sprzedaży Inglot oraz online na inglot.pl i jenniferlopezinglot.com.