Markę Huda Beauty stworzyła w 2013 roku instagramerka Huda Kattan. Pierwszym jej produktem były sztuczne rzęsy. Ich sukces, a także popularność kanału na YouTubie o tematyce makijażowo-pielęgnacyjnej stały się podstawą imperium kosmetycznego wycenianego obecnie na ponad 600 milionów dolarów.
Dziś Huda Beauty jest jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie, a jej profil na Instagramie obserwuje ponad 41 milionów osób. Dotychczas w jej ofercie znajdowały się jedynie kosmetyki makijażowe.
Jej twórczyni przyznała jednak niedawno, że od jakiegoś czasu nie była zadowolona ze stanu swojej cery. Zdradziła, że trądzik w wieku dorosłym miał duży wpływ na obniżenie się jej samooceny.
– W ciągu ostatnich dziesięciu lat dosłownie poświęciłem swoje życie na naukę pielęgnacji skóry. Wszystko, czego się nauczyłam, od przeprowadzania wywiadów z najlepszymi ekspertami w dziedzinie pielęgnacji skóry na świecie po wypróbowanie tysięcy produktów dało mi ogrom wiedzy, który wykorzystałam w tworzeniu własnej marki – pisze Huda Kattan na blogu hudabeauty.com.
Na razie linia pielęgnacyjna Wishful to jeden produkt – peeling enzymatyczny oparty o enzymy ananasa i papai oraz kwasy BHA i AHA. Huda sama z niego korzysta i twierdzi, że po raz pierwszy w życiu jest dumna ze swojej skóry.
– To daje mi siłę. Dlatego tak ciężko pracujemy nad naszą linią do pielęgnacji skóry i jestem pewna, że zmieni ona życie wielu ludzi – twierdzi Huda Kattan.
Teraz na zdjęciach wizerunkowych linii pielęgnacyjnej jej twórczyni występuje bez makijażu, filtrów i fotoshopa. A same produkty mają być nietestowane na zwierzętach, wegańskie i produkowane w Korei.