StoryEditor
Producenci
20.11.2020 00:00

Huda Beauty ponownie została najpopularniejszą marką makijażową 2020 roku

Huda Beauty drugi rok z rzędu zdobywa laury "najbardziej gorącej" marki 2020 roku w rankingu Cosmetify. Wpływ tej marki na media społecznościowe znacznie przewyższa konkurencję. Fenomenalny odbiór Huda Beauty w internecie sprawia, że  pokonuje z zapasem inne znane marki kosmetyków kolorowych.

Minął rok, odkąd powstał pierwszy Indeks kosmetyków Cosmetify (The Cosmetify Index), w którym oceniane są największe światowe marki kosmetyczne na podstawie takich czynników, jak ich zasięg społeczny i zaangażowanie.

Czas przyjrzeć się najnowszemu zestawieniu najbardziej hot marek w branży kosmetycznej w raporcie Cosmetify za trzeci kwartał 2020 r. Oczywiście świat bardzo się zmienił od czasu ostatniego Indeksu, który nastąpił w momencie wybuchu epidemii koronawirusa, więc sprawdźmy jak zmieniło się to w trzecim kwartale (lipiec - wrzesień 2020 r.)

Marka kosmetyczna sióstr Kattan, Huda Beauty, kończy ten dziwny i trudny rok 2020 jako najmodniejsza marka kosmetyczna na świecie wygrywając ranking The Hottest Beauty Brands of 2020 i odpierając konkurencję ze strony Kylie Cosmetics i Anastasia Beverly Hills.

Oprócz zbliżania się do 50 milionów obserwujących na Instagramie, prawie dwukrotnie więcej niż ma jej najbliższy konkurent, marka ta znalazła się na szczycie tabeli liderów pod względem miesięcznych wyszukiwań marki i wskaźnika zaangażowania, zgodnie z indeksem Cosmetify za trzeci kwartał. Tu całość raportu.

Huda Beauty konsekwentnie zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Cosmetify, co nie jest zaskoczeniem, gdy obserwujemy dane liczbowe -  47,9 milionami obserwujących na Insta i 27 milionów wzmianek w hashtagach. To był bardzo interesujący kwartał dla marki, w którym sama Huda Kattan ustąpiła ze stanowiska dyrektora generalnego firmy i skupiła swoją energię na innych zadaniach.

Oto pierwsza dziesiątka marek beauty w rankingu Cosmetify:

1. HUDA BEAUTY

2. ANASTASIA BEVERLY HILLS
3. M·A·C COSMETICS
4. THE BODY SHOP
5. FLORENCE BY MILLS
6. L’Oreal Paris
7. YVES ROCHER
8. COLOURPOP COSMETICS
9. PÜR
10. MORPHE
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 11:23