StoryEditor
Producenci
25.11.2020 00:00

Higiena jamy ustnej w walce z COVID-19. Colgate-Palmolive prowadzi obiecujące badania kliniczne

Colgate-Palmolive opublikował szczegóły trwającego programu badań klinicznych, którego celem jest sprawdzenie potencjału produktów do higieny jamy ustnej w spowolnieniu rozprzestrzeniania się COVID-19 - informuje cosmeticsdesign-europe.com.

Firma stwierdziła, że ​​uzyskała już obiecujące wyniki ze wstępnych badań laboratoryjnych, zakończonych w październiku w Rutgers New Jersey Medical School. W ramach badań laboratoryjnych zbadano wpływ past do zębów zawierających cynk lub cyny oraz płynów do płukania ust zawierających chlorek cetylopurydyniowy (CPC) na wirusa SARS-CoV-2, który wywołuje COVID-19.

Wyniki uzyskane na wczesnym etapie sugerują, że pasty Total i Meridol zneutralizowały 99,9% wirusa po dwóch minutach kontaktu, a płyny do płukania ust Plax i Total miały ten sam efekt po 30 sekundach. Colgate-Palmolive twierdzi, że aktualne dane sugerują, że te produkty do higieny jamy ustnej neutralizują SARS-CoV-2, celując w otoczkę wirusową, aby ją rozpuścić i będzie to dalej badać w swoich badaniach klinicznych.

Wcześniej, również Unilever również ujawnił szczegóły swoich bieżących prac w tej samej przestrzeni badawczej - laboratorium i klinice - z bardzo podobnymi wstępnymi wynikami dotyczącymi płukania jamy ustnej CPC.

Wczesne etapy badań klinicznych, ale bardzo obiecujące

Colgate-Palmolive poinformował, że jego prace laboratoryjne nad pastami do zębów i płynami do płukania ust były częścią szerszego programu badawczego, który obejmuje badania kliniczne wśród osób zakażonych COVID-19 w celu „oceny skuteczności produktów do higieny jamy ustnej w zmniejszaniu ilości wirusa w jamie ustnej”.

- Jesteśmy na wczesnym etapie badań klinicznych, ale nasze wstępne wyniki laboratoryjne i kliniczne są bardzo obiecujące - powiedziała dr Maria Ryan, dyrektor ds. klinicznych w Colgate-Palmolive. - Colgate współpracuje z wieloma badaczami na całym świecie w celu przeprowadzenia badań klinicznych służących zbadaniu potencjału produktów do higieny jamy ustnej w zmniejszaniu miana wirusa w jamie ustnej jako strategii zmniejszania ryzyka.

Wyniki badania klinicznego sponsorowanego przez Colgate-Palmolive z udziałem 50 hospitalizowanych pacjentów mają zostać opublikowane w przyszłym miesiącu.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 07:46