
Herbapol-Lublin to firma, która od ponad 70 lat czerpie z z naturalnych składników, oferując syropy, napoje, herbaty i dżemy. Jej najbardziej popularne marki to Herbapol i Big-Active. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii bio.
– Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego
w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury – mówi Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin.
Dodaje również, że wprowadzenie marki kosmetycznej na rynek to jeden z najważniejszych projektów firmy w ostatnich latach i ma wobec niego duże oczekiwania. – Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Liczymy, że opinie konsumentek zainteresowanych naturalną pielęgnacją będą równie pozytywne jak te, które uzyskaliśmy podczas testów – dodaje Evangelos Evangelou.