StoryEditor
Producenci
23.12.2020 00:00

Herbapol-Lublin uruchomił sklep internetowy dla swojej marki kosmetycznej

Herbapol-Lublin, firma znana w branży spożywczej, nie tylko weszła na rynek kosmetyczny, oferując markę Polana, ale – zgodnie z trendami panującymi na rynku – poszerzyła jej dystrybucję o sklep online.

Marka naturalnych kosmetyków Polana zadebiutowała na polskim rynku w październiku tego roku. Prezentuje ona nowe podejście do pielęgnacji skóry, zakładające równoczesne stosowanie kosmetyków i suplementów diety.

Nie da się ukryć, że rok 2020 był dla nas przełomowy. Jesienią wprowadziliśmy na rynek markę kosmetyków naturalnych Polana, która w testach konsumenckich uzyskała bardzo dobre oceny. Kolejnym krokiem było dla nas budowanie dystrybucji, której kluczowym elementem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, musiał być kanał e-commerce. Uruchomienie go jeszcze w tym roku było dla nas niezwykle ważne i cieszę się, że miejsce, w którym konsument może nie tylko poznać naszą markę i koncept dwukierunkowej pielęgnacji, ale też kupić nasze produkty, jest już gotowe. Jak wiemy z badań, konsumenci poszukują produktów naturalnych, od polskich producentów, a do tego w przystępnej cenie. Jestem przekonany, że dzięki uruchomieniu sklepu online grono naszych użytkowniczek będzie się systematycznie powiększać – mówi Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin.

Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, oferujące możliwość indywidualnego doboru produktów najlepiej odpowiadających na konkretne potrzeby skóry. Na stronie www.herbapol-polana.com znalazło się także vademecum botaniczne, w którym konsumenci mogą zapoznać się z wiedzą o pochodzeniu, a także właściwościach roślin wchodzących w skład kosmetyków i suplementów diety marki Polana.

Dostawy produktów kupionych w e-sklepie będą realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatną dostawę zamówień gwarantują zakupy powyżej 69,99 zł. Przesyłki kurierskie będą też dostarczane do wybranych krajów poza Polską.

Herbapol-Lublin jest polską firmą branży spożywczej, która zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów. Oferuje marki Herbapol i Big-Active. W 2020 roku zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Polana.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2025 14:43