StoryEditor
Producenci
16.10.2023 13:37

Herbapol-Lublin rozdał nagrody twórcom czerpiącym inspiracje z przyrody

<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>

Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury

/ @pospieszni
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
/ @pospieszni
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
/ @pospieszni
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
/ @pospieszni
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
<p>Laureaci tegorocznej nagrody Herbapol Esencja Natury</p>
Gallery
Herbapol Esencja Natury to nagrody od firmy Herbapol-Lublin. Są one przyznawane osobom, które czerpią inspirację z przyrody i żyją zgodnie z jej zasadami. W tym roku kapituła wybrała laureatów w siedmiu kategoriach.

Tegoroczne nagrody Herbapol Esencja Natury zostały wręczone podczas uroczystej gali w warszawskiej restauracji Belvedere. W tym roku kapituła wybrała siedmiu laureatów. Są to osoby ze świata nauki, kultury, mediów oraz edukacji, które traktują naturę jako kluczową wartość i poprzez swoją postawę inspirują innych do życia w zgodzie z jej zasadami. 

Jerzy Starak, prezes Rady Nadzorczej Herbapol-Lublin:

Z dużą ciekawością i radością obserwuję, jak przybywa nam „bohaterów” na naszej liście i jak zmieniają się kategorie. Laureatów mamy już 64, a teraz dochodzą kolejni. Nowe kategorie to dowód czasów w jakich żyjemy. Wśród nagrodzonych mamy artystów, których sztuka odzwierciedla czystą harmonię między przyrodą a człowiekiem. Mamy naukowców i odkrywców, których praca pomaga lepiej poznać świat wokół nas. Są wśród nich młodzi ludzie, którym udaje się zdobyć zaufanie leśnych mieszkańców, poczuć się bezpiecznie w naturalnym środowisku i umiejętnie  wykorzystać media społecznościowe do pokazywania naturalnego piękna przyrody, jej darów, miejsc na kuli ziemskiej.

W tym roku, decyzją kapituły, laureatami nagrody Herbapol Esencja Natury zostali:

  • w kategorii INSPIRACJA NATURĄ W SZTUCE: Jarosław Koziara. Wyróżniony za ukazywanie w swoich wielkoformatowych pracach harmonii między przyrodą a człowiekiem. Za tworzenie dzieł w krajobrazach, które przez lata żyją w symbiozie z otoczeniem, przy naturalnej współpracy z Matką Naturą. Za sztukę przenikającą granice, dotykającą serca i umysły, która dzięki szerokiej perspektywie uświadamia, że jesteśmy częścią czegoś większego.
image
@pospieszni
  • w kategorii PIĘKNA Z NATURY: Ewa Chojnowska-Lesiak. Wyróżniona za pokazywanie, że prawdziwa pasja zawsze nas dogoni i przy odrobinie chęci może stać się sensem naszego życia. Za uświadamianie, że współgranie z naturą daje wspaniałą możliwość oddychania światem. Za inspirację do poznawania krajów i kultur. Za piękno, które płynie ponad granicami. Statuetki wręczał Evangelos Evangelou, prezes firmy Herbapol–Lublin.
image
@pospieszni
  • w kategorii W TOWARZYSTWIE NATURY: Dawid Popończyk - „Leśny Kawaler”. Nagrodzony za skracanie dystansu między przyrodą a ludźmi. Za przybliżanie leśnego życia zwierząt i ukazywanie ich naturalnego środowiska. Za wtopienie się w świat przyrody i za umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do pokazywania otaczającego nas naturalnego piękna.
image
@pospieszni
  • w kategorii EDUKACJA I NATURA: Las Odkrywców. Nagroda za łączenie pokoleń w duchu poszanowania przyrody. Za pokazywanie lasu z różnych perspektyw i przybliżanie jego ekosystemu. Za stworzenie miejsca pełnego ciekawostek naturalnie wplecionych w otoczenie. Za umożliwienie sensorycznego doświadczania świata i zapewnienie uśmiechu na twarzach każdego, kto wkroczy do Lasu Odkrywców. Nagrodę odebrała Anita Przybyłowska.
image
@pospieszni
  • w kategorii Z NATURĄ OD KUCHNI: Michał Korkosz „Rozkoszny”. Nominowany za fantastyczne opowieści o jedzeniu i przybliżanie walorów polskiej kuchni. Za mistrzowskie łączenie smaków, które poznawał od dziecka, a które teraz odświeża i odkrywa na nowo. Zawsze na swój własny, wyjątkowy sposób. Za budowanie kulinarnego wizerunku Polski poza granicami kraju. Za smak, odkrywczość i pasję, które zawsze pojawiają się na przygotowanym przez niego talerzu.
image
@pospieszni
  • w kategorii NATURA I NAUKA: profesor doktor habilitowana Ewa Stachowska. Wyróżniona za udowadnianie, że zdrowe jedzenie to zdrowe życie. Za dbanie o ciała i umysły innych. Za codzienne świadectwo, mówiące o tym, że jelita to drugi mózg człowieka. Za pokazywanie dobrych, naturalnych praktyk, podpartych wieloma naukowymi rozprawami, które sprawiają, że innym żyje się po prostu lepiej…i zdrowiej.
image
@pospieszni
  • w kategorii Z NATURĄ PRZEZ ŻYCIE: Joanna Posoch i jej Lawendowe Pole. Nagrodzona za holistyczne podejście do natury – od ekologicznej uprawy lawendy, wykorzystywania jej esencji i kwiatów do zrównoważonego tworzenia zdrowych produktów oraz pokazywanie innym, jak wiele możliwości i piękna niesie ze sobą życie w duchu slow. Za zbudowanie wokół warmińskiej plantacji niezwykłej ostoi umożliwiającej złapanie oddechu od zgiełku miasta i życia. 

Tegoroczną galę Herbapol Esencja Natury poprowadziła Agnieszka Woźniak-Starak, a muzycznym zwieńczeniem wieczoru był występ Margaret

image
@pospieszni

 

Herbapol-Lublin to firma z historią sięgającą 1949 r. Od początku szczyci się związkiem z naturą. To z niej czerpie inspiracje i składniki dla swoich produktów spożywczych (zioła, herbaty, syropy i napoje) oraz kosmetycznych (marka Polana).  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.07.2024 09:37
Aurumaris wkracza na rynek B2B jako Aurumaris Professional. Markę wspiera Sylwia Gołębiewska
Sylwia Gołębiewska, założycielka marki Semilac (w środku) oraz Ewa Milczarek- Vaubourg, dyrektorka marketingu marki Semilac (po prawej) i Paulina Pastuszak, właścicielka Akademii Paulina PastuszakSemilac
Firma, dotychczas działająca w segmencie konsumenckim, teraz skierowała swoją ofertę do profesjonalnych gabinetów kosmetycznych, wprowadzając oryginalne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Za projektem stoi m.in. Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac.

Aurumaris Professional to kolejny etap rozwoju firmy Aurumaris, która z powodzeniem działała na rynku konsumenckim (B2C). Teraz, poszerzając swoją działalność o segment profesjonalny (B2B), firma oferuje swoje produkty w wybranych gabinetach kosmetycznych. Nowoczesne zabiegi, bazujące na innowacyjnych formułach, już zyskują uznanie wśród profesjonalistów. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

Kluczową rolę w rozwoju Aurumaris Professional odgrywa Sylwia Gołębiewska, która wnosi swoje doświadczenie i wizję strategiczną do nowego projektu. Gołębiewska jest znaną postacią na rynku kosmetycznym, współtworzyła markę Semilac oraz HiHybrid, które zyskały ogromną popularność. Teraz, jako współwłaścicielka Aurumaris Professional, odpowiada za profesjonalną edukację oraz rozwój sieci dystrybucji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Założona przez Gołębiewską Akademia Semilac ustala wysokie standardy edukacji i profesjonalizmu w branży kosmetycznej. Gołębiewska jest również współgospodynią programu „Kosmetyczne rewolucje” oraz właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie.

Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie

– mówi Gołębiewska, podkreślając innowacyjność oferowanych produktów.

Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, zyskają nie tylko dostęp do innowacyjnych produktów, ale również wsparcie marketingowe. Marka angażuje się w promocję swoich partnerów bez dodatkowych kosztów, co pomaga im skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku

– komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu Aurumaris. Oprócz tego, Aurumaris Professional oferuje kompleksową obsługę reklamową w Internecie, co ma na celu zwiększenie widoczności i zysków współpracujących salonów kosmetycznych.

Czytaj także: 10 lat marki Semilac – od Zakładu Szkolenia Kadr do Akademii Semilac i pozycji lidera

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.07.2024 11:12
Grzegorz Inglot: Będziemy umacniać się w Europie i rozszerzać zasięg w USA i Azji
Milena Inglot, dyrektor marketingu, doradca zarządu i Grzegorz Inglot prezes zarządu - drugie pokolenie zarządzające firmą, którą stworzyli Wojciech, Elżbieta i Zbigniew Inglotmateriały prasowe
Priorytetem jest dla nas wzmocnienie naszej obecności na rynkach europejskich, ale także rozszerzenie obecności na największych rynkach kosmetycznych USA i Azji – powiedział Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy Inglot w wywiadzie dla Business of Fashion.

Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy kosmetycznej Inglot, w wywiadzie dla Business of Fashion mówił m.in. o międzynarodowej ekspansji firmy.

Podkreślił, że priorytetem dla niego jest wzmocnienie marki na rynkach europejskich, ponieważ modele sprzedaży są na nich bardzo dobrze ugruntowane. Za strategiczne uważa jednak także największe rynki USA i Azji  - tu firma chce rozszerzyć swoją obecność.

Natomiast rynki Bliskiego Wschodu stanowią według niego atrakcyjną szansę z największym potencjałem wzrostu w nadchodzących latach.  

– Mamy szczęście, że jesteśmy już obecni na wielu z tych rynków, dlatego wykorzystujemy naszą własną wiedzę na temat lokalnych operacji, trendów, potrzeb konsumentów, a także lokalnego handlu elektronicznego, a nawet kanałów wolnocłowych – powiedział Grzegorz Inglot dla BoF.

Czytaj także: Inglot otwiera trzeci sklep w Kuwejcie

Na zagranicznych rynkach Inglot współpracuje z partnerami, dystrybutorami, mającymi duże doświadczenie w lokalnym handlu detalicznym. Jako przykład podał Apparel Group z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

– Naprawdę doceniamy pracę, jaką z nami wykonują, ponieważ wnosi ona unikalne spostrzeżenia, które pomagają w kształtowaniu naszej strategii dystrybucyjnej w regionie – dodał Grzegorz Inglot.

Podkreślił, że produkcja 95 procent asortymentu firmy odbywa się w jej zakładach w Polsce, co gwarantuje kontrolę na każdym etapie rozwoju produktu.

Pytany o komunikację marketingową marki na rynkach zagranicznych odpowiedział:

– Komunikacja jest kluczowa, ale najważniejszy jest tutaj produkt, ponieważ asortyment, który mamy w ofercie, musi różnić się w zależności od rynku i regionu. Zawsze wychodzimy z założenia, że ​​80 procent naszego asortymentu będzie dostępne na całym świecie, a pozostałe 20 procent zostanie dostosowane do potrzeb konkretnego rynku. To samo dotyczy komunikacji oraz wszelkich działań marketingowych i promocyjnych materiałów – oczywiście zawsze chcemy, aby przekaz marki był jak najbardziej spójny, ale doceniamy, że musimy go nieco zróżnicować, aby odpowiadał potrzebom rynku. Co ciekawe, odkryliśmy, że w zależności od rynku możemy nawet zmienić nazwę niektórych produktów.

Polska firma kosmetyczna Inglot powstała w 1983 r. w Przemyślu, gdzie ma swoją siedzibę. Jest obecnie firmą o zasięgu globalnym. Pierwszy zagraniczny salon marki został otwarty w 2006 roku w Montrealu w Kanadzie. Już w 2013 r. było ich 400, w tym w tak prestiżowych lokalizacjach jak nowojorski Broadway, Mall of the Emirates w Dubaju czy Caesars Palace w Las Vegas.

Czytaj także: Milena Inglot: Wciąż jesteśmy wierni naszej strategii sprzedaży poprzez markowe sklepy stacjonarne. Jednak równocześnie mocno stawiamy na e-commerce

Po ataku Rosji na Ukrainę Inglot wycofał się ze współpracy z rosyjskim franczyzobiorcą, który prowadził ok. 50 salonów. Firma urosła za to na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. Produkty marki można kupić w 90 krajach. W Polsce firma ma około 120 salonów firmowych zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Szafy Inglot znajdziemy także w drogeriach sieci Hebe oraz w e-sklepach Douglas, E-zebra, Primavera i Baxtan, a także stacjonarnie na lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Świdnik).

Za granicą marka jest obecna w sklepach i na stoiskach franczyzowych oraz w gondolach w sklepach multibrandowych. W sumie takich punktów sprzedaży jest 479. Równocześnie rozwija swoją obecność na platformach online. Te ważniejsze to: Zalando, Douglas Rumunia, Douglas Germany, Douglas Bulgaria, Douglas Lotwa i Douglas Litwa (online + dodatkowo 8 lokacji offline) oraz Feelunique.

Od niedawna marka otwiera swoje salony w zmienionej aranżacji, odchodząc do charakterystycznej dla niej do niedawna czerni.

Czytaj także: Inglot otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie. Tym razem w Poznaniu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 10:49