Rok po wprowadzeniu na rynek dotykowych szamponów i odżywek butelki Herbal Essences rozszerzyły swoje możliwości dla konsumentów niedowidzących. Marka stosuje teraz narzędzie Amazona - Alexę, które pozwala konsumentom zadawać pytania dotyczące produktów, składników i osobistych rekomendacji Herbal Essences.
Aplikacja "Be My Eyes" to bezpłatna usługa, która łączy niewidomych i niedowidzących klientów z wewnętrznymi ekspertami za pośrednictwem połączenia wideo na żywo. Pozwala to konsumentowi uzyskać pomoc, gdy robi zakupy w sklepie, przygotowuje się do wyjścia w domu lub ma pytania dotyczące włosów.
- Przez aplikację dostajemy wiele pytań dotyczących wyglądu ludzi np. "czy moje ubrania pasują do siebie, czy mój makijaż wygląda dobrze, czy mam jakieś odrosty?" - mówi Will Butler, wiceprezes Be My Eyes. - To wspaniałe, gdy możemy mieć ekspertów z konkretnej, pożądanej dziedziny, takiej jak pielęgnacja włosów, aby zapewnić wyższy poziom usług dla naszej społeczności.
Dotykową innowacją Herbal Essences kierowała liderka P&G, Sumaira Latif, która sama jest niedowidząca.
- Uniwersalne oznakowanie dotykowe wydaje się być drobną sprawą, ale jako niewidoma kobieta postrzegam je jako mające duże znaczenie w moim życiu. Jestem podekscytowana pozytywnym wpływem, jaki wywarło to na społeczność osób niedowidzących i wypełnienie naszej misji polegającej na pomaganiu każdemu w codziennym doświadczaniu pozytywnej siły natury - skomentowała nową technologię.
Ponadto na stronie Herbal Essences będzie dostępna technologia odczytu ekranu od stycznia 2020 r.