StoryEditor
Producenci
18.01.2024 16:23

Henkel z nagrodą za progami szkoleń wspierający pracowników przez pracowników

Firma Henkel Polska po raz ósmy zdobyła Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Koncern został doceniony za program Skills Trade, na który składają się różnorodne wewnętrzne szkolenia prowadzone przez pracowników, chcących podzielić się wiedzą z innymi.

Certyfikat HR Najwyższej Jakości  przyznawany jest przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, które co roku analizuje w firmach takie obszary jak rekrutacja i outplacement, systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, komunikację wewnętrzną, employer branding i CSR, w celu wyłonienia najbardziej wyróżniających się pracodawców w Polsce. Firma Henkel zdobyła certyfikat po raz ósmy.   

Inwestujemy w ludzi, ich rozwój, bezpieczeństwo i komfort pracy. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze działania w obszarze wysokich standardów zarządzania zasobami ludzkimi są widoczne i doceniane

– mówi Karolina Szmidt prezes zarządu i dyrektor ds. personalnych w Henkel Polska.

W tym roku koncern otrzymał certyfikat za program Skills Trade. Jest to projekt, który powstał dzięki inicjatywie oraz zaangażowaniu samych pracowników. Program kreuje liderów wewnętrznych, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą z resztą i poprowadzić szkolenie, warsztat lub inne działanie edukacyjne. Jego główna idea to promowanie współpracy i integracja ludzi i zespołów na różnych szczeblach organizacji.

Zdaniem pracodawcy wspomaga to rozwój zarówno w obszarach własnej specjalizacji jak i w obszarach nowych umiejętności pracowników.

Szkolenia odbywają się minimalnie raz na kwartał, online oraz stacjonarnie. Są bezpłatne. Jak podaje Henkel, informacja o odbytych przez pracownika szkoleniach pojawia się w jego indywidualnej historii szkoleń, co ma często istotny wpływ przy ocenie rocznej. Do tej pory z tego typu szkoleń skorzystało ponad 640 pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 19:14