StoryEditor
Producenci
28.06.2022 00:00

Henkel powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej

Henkel Polska pozyskał w Raciborzu-Studziennej 9 tys. mkw. nowej powierzchni magazynowej dzięki rozszerzeniu współpracy ze swoim długoletnim partnerem logistycznym – firmą DHL Supply Chain. Teraz dysponuje magazynem o łącznej powierzchni ponad 31 tys. mkw.

W czerwcu powierzchnia magazynowa Henkel Polska w Raciborzu-Studziennej wzrosła prawie o 30 proc. Obecnie magazyn użytkowany przez firmę zajmuje w sumie ponad 31 tys. mkw. Powiększony budynek magazynowy został zaprojektowany i wykonany przez firmę Logicor zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i spełnia wysokie standardy zarówno technologiczne jak i ekologiczne.

Swoją obecność w Polsce Henkel związał z Raciborzem, gdzie od lat inwestuje w zakład detergentów, który produkuje nie tylko na potrzeby rynku lokalnego, ale i kilkunastu innych krajów europejskich.

– Tak znaczące zwiększenie powierzchni magazynowej pozwala na optymalizację przepływu towarów – przede wszystkim na zwiększenie przepustowości wydań. Magazyn został rozbudowany zgodnie z zasadami zielonego budownictwa. Odpowiedzialne podejście do kwestii troski o środowisko jest dla nas ważne, od lat podejmujemy w Raciborzu działania zmierzające  do coraz większej efektywności ekologicznej procesów produkcyjnych – powiedziała Urszula Kostro, Head of Supply Chain Poland & Baltics w Henklu.

W zgodzie ze strategią zrównoważonego rozwoju Henkel od lat zmierza do zmniejszenia śladu środowiskowego nie tylko swojej produkcji, lecz także logistyki. Raciborski zakład co roku obniża zużycie wody, energii i ilości wytwarzanych odpadów. Również w magazynach zostały zastosowane ekologiczne rozwiązania budowlane i polityka Go Green DHL.

Henkel związany jest z Raciborzem od ponad 30 lat. W 2018 r. wybudowane zostały tam hale produkcyjne i uruchomiono nową linię produkcji żeli do prania Persil oraz E. W 2021 r. miała miejsce następna inwestycja, zainstalowano kolejną linię produkcyjną, rozszerzając tym samym asortyment produkcji o płyny do płukania oferowane pod marką Silan.

W ciągu ostatnich kilku lat specyfika raciborskiej produkcji została dostosowana do zmieniających się stopniowo potrzeb rynku. Dało to gwarancję dalszego stabilnego rozwoju fabryki i wzrostu jej znaczenia w tym regionie Europy. Raciborski zakład produkcji detergentów produkuje na potrzeby rynku lokalnego i kilkunastu innych krajów europejskich. Jest jednym z największych zakładów produkcji detergentów firmy Henkel w regionie CEE i istotnym lokalnym pracodawcą.

Na uroczystości otwarcia obiektu obecni byli przedstawiciele Henkel Polska, firm DHL Chain Supply, Logicor oraz władz lokalnych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 09:25