
Pomimo mieszanych wyników właściciel Schwarzkopf, LIVE hair color i Got2b podniósł swoje perspektywy finansowe z 2,5 proc. do 3,5-4,5 proc.
– powiedział Carsten Knobel, dyrektor generalny Henkel.Europa, Ameryka Północna i Ameryka Łacińska osiągnęły najlepsze wyniki, ale sprzedaż w regionie Azji i Pacyfiku była bardziej ograniczona ze względu na ożywiającą się gospodarkę Chin. Obszar biznesowy Henkel Hair również odnotował znaczny organiczny wzrost sprzedaży w trzecim kwartale o 8,9 proc. Wzmocniło to dział konsumencki firmy, który osiągnął dwucyfrowy wzrost w wyniku zwiększonej sprzedaży produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.
Oddział Professional Henkla również odnotował silny wzrost sprzedaży w trzecim kwartale.
- skomentował Knobel.Czytaj także: Henkel przekazał defibrylatory dla Raciborza