Celem kampanii reklamowej stworzonej przez Hebe i agencję V&P jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.
– Mamy bardzo dużo do zakomunikowania naszym obecnym i potencjalnym klientom m.in liczne promocje, a przy tym cały czas zależy nam na podkreślaniu przyjemności robienia zakupów, niezależnie od formy online czy offline. Dzięki naszej platformie udaje się to zrobić w sposób spójny, czytelny i atrakcyjny dla naszych odbiorców, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.
Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku.
Przeczytaj również: Hebe ze wzrostami sprzedaży. W porównaniu do początkowego okresu pandemii o 30 proc.
– Ogromnie cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyło nas Hebe kontynuując współpracę przy tym projekcie. Nie mniej cieszą wyniki kampanii: kolejne flighty kampanii zwiększały więź emocjonalną z marką zarówno wśród młodszych, jak i starszych klientek – mówi Anna Kocińska, account group head V&P.
Kampania „Jestem w Hebe“ wystartowała 16 września 2021 roku, w internecie oraz w telewizji.