Gazetki reklamowe Hebe dystrybuowane są na terenie drogerii oraz poprzez kolportaż do skrzynek pocztowych. Mają 16 stron i ukazują się w cyklu dwutygodniowym. Sieć nie podaje danych dotyczących nakładu.
– Cały czas staramy się udoskonalać nasze gazetki promocyjne tak, aby były one bardziej czytelne i przyjazne. W ulotkach pokazujemy zarówno reklamy, jak i pojedyncze produkty w tzw. okienkach. Podział i proporcje okienek są zmienne w zależności od kategorii produktów i strony. Zależy nam aby przekaz był jak najbardziej zrozumiały i czytelny, a sama gazetka była przejrzysta – informuje biuro prasowe Hebe.
Gazetka w wersji online jest publikowana na stronie internetowej Hebe od 2012 roku.
Oprócz gazetek reklamowych klientom oferowany jest magazyn Hebe, który ukazuje się jako dwumiesięcznik i jest dystrybuowany do drogerii. Ma ok. 148 stron i zawiera porady dotyczące urody, pielęgnacji, stylu życia, zdrowego odżywiania, a także wywiady z ciekawymi ludźmi.
Hebe wydaje również tematyczne Katalogi produktów – jest to uzupełnienie oferty z gazetek promocyjnych. Celem katalogów jest przybliżenie oferty drogerii z wybranej kategorii. Mają one również charakter edukacyjny np. dotyczą pielęgnacji włosów czy produktów naturalnych dostępnych w ofercie.
– Naszym zdaniem gazetki mają duże znaczenie – nadal dla wielu naszych klientów stanowią główne źródło informacji o promocjach. Klienci są do nich przyzwyczajeni, chętnie je przeglądają – zarówno w tradycyjnej drukowanej formie, jak i online – zapewnia biuro prasowe sieci.