Marka Hean, we współpracy z vlogerką Nataliebeautyyy@, czyli Natalią Makowską, wypuściła na rynek limitowaną kolekcję kosmetyków do makijażu, w skład której wchodzą palety cieni i palety do konturowania.
– Natalia to wspaniała kobieta, która ma ogromną wiedzę, odwagę, wiedziała od samego początku, jaka jest jej wizja, a my jako marka Hean podjęliśmy rękawicę i obiecaliśmy spełnić marzenie Natalii – mówiła Monika Latosińska, dyrektor handlu i marketingu podczas premiery serii Nataliebeautyyy@, która odbyła się 26 listopada w Warszawie. – Towarzyszyły nam wszystkim wielkie emocje – radość oraz stres, bo bardzo nam zależało, żeby wszystko się udało. Jako pasjonaci, nie tylko ludzie wykonując swój zawód, mamy wielką radość z projektowania, tworzenia kosmetyków. Jesteśmy w to zaangażowani i bardzo utożsamiamy się z naszą marką – podkreśliła Monika Latosińska.
Natalię Makowską we współpracy z Heanem wspierali mąż Tomasz Makowski i menedżerka Patrycja Marszałek, którym podziękowała podczas premiery swojej linii. Podkreśliła znakomitą współpracę z firmą. – Dostałam całkowicie wolną rękę. Mogłam zrealizować swoje marzenia. To była wspaniała współpraca – powiedziała. Nataliebeautyyy@ przy tworzeniu kolekcji współpracowała z Darią Belechowicz, technologiem, kierownikiem wydziału produktów stosowanych w kosmetykach do makijażu, która odpowiadała za projekt z ramienia firmy Hean.
Hean – to polska, rodzinna firma. Biznes prowadzi już drugie pokolenie rodziny Kuśnierzów. Firma działa od 30 lat. Od początku zajmuje się produkcją kosmetyków, dysponuje własną fabryką i własnym laboratorium badawczo-rozwojowym.