W ramach kontraktu dostawca wdroży nowe procesy rozwoju i optymalizacji działań logistycznych, które mają przełożyć się na efektywniejsze funkcjonowanie zakładów produkcyjnych, poprawić terminowość dostaw i przyczynić się do oszczędności w transporcie. Uruchomione zostaną systemy pogłębionego zbierania danych i raportowania oraz dojdzie do integracji działań związanych z projektowaniem i wdrażaniem nowych asortymentów w co-packingu.
– Prawidłowo działający obszar logistyki jest dla nas kluczem do efektywnego działania spółki. Jestem przekonany, że poprawa procesów w tej dziedzinie bezpośrednio przełoży się na cele, które stawialiśmy sobie przy tworzeniu strategii rozwoju na lata 2018-2019 tj. na optymalizacje kosztową, wzrost przychodów, czy dalszą ekspansję zagraniczną – mówi Rafał Szczepkowski, prezes Harper Hygienics.
Zgodnie z opublikowaną w kwietniu br. strategią rozwoju na lata 2018-2019, Harper Hygienics zamierza skoncentrować się na optymalizacji kosztowej oraz dalszym rozwoju działalności w celu wzrostu przychodów oraz poprawy marżowości. Główne cele i założenia opublikowanej przez Harper Hygienics strategii to: stworzenie silnych, wysokomarżowych marek własnych dla wszystkich kategorii produktów; wzmocnienie działalności eksportowej i dalsza ekspansja zagraniczna; optymalizacja kosztów i efektywności produkcji; utrzymanie dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów ze sprzedaży, znacząca poprawa marż oraz istotne obniżenie poziomu zadłużenia.