![<p>GXO realizuje m.in. usługi wartości dodanej polegające na przygotowaniu spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/11/22/o_511064_1280.webp)
Dzięki elastycznym modelom świadczenia usług oraz dopasowaniu rozwiązań do potrzeb klienta, spółka z grupy OEX umożliwia sprawne przejęcie operacji logistycznych – zapewnił podwykonawca w komunikacie. Firma gwarantuje też, że w okresie przejściowym ewentualne trudności związane ze zmianą dostawcy zostaną zminimalizowane dzięki wykorzystaniu systemu operacyjnego Harper Hygienics i jego integrację z własnymi narzędziami.
– W ciągu 1,5 miesiąca przyjęliśmy około 10 tys. palet z Harper Hygienics, co stanowi kilkunastoprocentowym wzrost wypełnienia naszych magazynów. Wysyłka towaru odbywa się bez wstrzymywania operacji u naszego klienta – wyjaśnił Grzegorz Wroniszewski, członek zarządu OEX E-Business.
– Dzięki współpracy z OEX E-Business mamy zapewnione wsparcie naszego systemu realizacji zamówień. Przede wszystkim chodzi o ciągłość realizacji dostaw dla naszych klientów we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce. OEX E-Business dysponuje również odpowiednim zapleczem, technologią oraz doświadczeniem w obsłudze zamówień eksportowych, które stanowią dużą część naszego biznesu – podsumował Marcin Wasilewski, supply chain manager Harper Hygienics.
Firma Harper Hygienics powstała w 1990 roku. Ma pozycje lidera rynku polskiego w kategoriach higieny osobistej i pielęgnacji niemowląt. Jest właścicielem marek takich jak: Cleanic, Presto, Kindii oraz producentem marek własnych dla sieci detalicznych.