Kampania koncentruje się wokół filozofii założycielki Goop na temat piękna, zgodnie z którą kobiety powinny pozwolić sobie na robienie wszystkiego, co chcą, by czuć się dobrze i nosi hashtag #DareToSelfCare.
Gwyneth Paltrow wyjaśnia: - Dla mnie piękno to pogłębianie szczęścia, a nie próba ścigania młodości. I nie jest tajemnicą, że jestem otwartą księgą, jeśli chodzi o wypróbowywanie nowych schematów pielęgnacyjnych. Chcę jednak wiedzieć, co zawiera produkt, zanim wprowadzę go do mojego ciała. Znalezienie wysoko oczyszczonych i sprawdzonych produktów jest tak ważne. To jeden z wielu powodów, dla których kilka lat temu zaczęłam używać zastrzyków Xeomin.
- To bardzo ekscytujący czas dla Merz Aesthetics i naszej flagowej marki Xeomin. Pasja Gwyneth do wiedzy i nauki oraz jej głęboko osobiste spojrzenie na piękno i starzenie się to cechy i wartości, które wyznajemy i które wszyscy, w Merz Aesthetics, w niej podziwiamy. Jesteśmy podekscytowani, mogąc współpracować z Gwyneth, aby edukować kobiety na całym świecie na temat leczenia zmarszczek brwiowych - skomentował Bob Rhatigan, dyrektor generalny Merz Aesthetics.