Aktorka Camila Mendes, gwiazda kultowego serialu dla nastolatków „Riverdale”, na objętym właśnie stanowisku partnera i dyrektora kreatywnego marki Loops będzie kierowała rozwojem produktów i nadzorowała jej ekspansję detaliczną.
– Zawsze byłam fanką masek na twarz marki Loops. Są one elementem mojej rutyny pielęgnacyjnej i autentyczną częścią mojego codziennego życia. Teraz zostałam częścią jej przyszłego rozwoju, co jest spełnienie moich marzeń – powiedziała Camila Mendes.
Marka Loops powstała w 2020 roku. Specjalizuje się w hydrożelowych maskach na twarz,ktre produkowane są w Korei Południowej. W ramach ekspansji w stanach Zjednoczonych od 1 sierpnia maski Loops pojawią się w tamtejszych 450 sklepach Ulta Beauty. W internetwym asortymencie sieci maski już są dostępne od grudnia 2021 r.
Colin Peek, założyciel i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Syllable, stojącej za Loops zapowiedział, że na resztę 2022 i 2023 rok marka szykuje kilka inicjatyw i innowacji.
Camila Mendes po raz pierwszy otrzymała tak istotną role w firmie kosmetycznej. Wcześniej aktorce przypadała rola ambasadorki marek John Frieda i Kao, a także dezodorantów P&G Secret.