
Marka luksusowa należąca do LMVH, rozpoczęła nowe przedsięwzięcie cyfrowe. Nowy podcast, Olfaplay, pozwoli konsumentom słuchać, udostępniać i angażować się w różne historie oraz nagrywać własne opowieści za pośrednictwem aplikacji i strony internetowej.
„Odkryj Olfaplay, inspirowane Guerlain. Pierwsza emocjonalna platforma, w której ożywają opowiadania węchowe. Posłuchaj opowieści o zapachu i emocjach i Ty również zapisz swoją historię” – zachęca na swojej stronie FB Guerlain.
Wśród historii, które można podpisać lub zamieścić anonimowo, będą i te nagrane przez wspaniałe nazwiska z branży, na przykład perfumiarza marki Guerlain, Thierry'ego Wassera, który ujawni swoje zawodowe sekrety.
Nagrania mogą trwać do dziewięciu minut, a marka planuje dodać do podcastów nowe opcje, w tym spersonalizowane wiadomości dźwiękowe towarzyszące prezentowi z perfumami.
To już drugie cyfrowe przedsięwzięcie Guerlaina, po wprowadzeniu na rynek głosowego asystenta w partnerstwie z Google na początku tego roku. Ta inicjatywa marki pomaga klientom znaleźć najlepszy sposób zakupu kosmetyków. Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play i App Store.