StoryEditor
Producenci
05.07.2021 00:00

Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyzn

Firma Lajuu z początkiem lipca powołała do życia spółkę Lajuu Men, w której połowa udziałów należy do Grzegorza Krychowiaka. Piłkarz został nie tylko współwłaścicielem firmy, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora marki. W jej ofercie znajdą się produkty premium do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn. Do sprzedaży trafią w grudniu tego roku.

The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której znany piłkarz objął 50 proc. udziałów. Druga połowa należy do spółki Lajuu –założycieli marki z naturalnymi produktami pielęgnacyjnymi, współtworzonej przez aktorkę Weronikę Rosati.

Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora w skali globalnej w 2020 roku osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką – poinformował Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.

Dodał, że wiarę w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, utwierdziły w nim wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati. Przez pierwszy miesiąc działalności sklepu internetowego marki, średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż firma zakładała. Nawiązanie współpracy z międzynarodowym partnerem – Notino, który jest największą internetową perfumerią w Europie Środkowo-Wschodniej pozwoli jeszcze zintensyfikować sprzedaż.

– Gdy tylko pojawił się pomysł na produkty dla mężczyzn naszym pierwszym wyborem był Grzegorz Krychowiak, znany nie tylko ze swoich osiągnięć na boisku, ale też nienagannego wyglądu. Jak się okazało, Grzegorz obserwował naszą działalność w biznesie i zdecydował się zostać jego częścią – zdradził Paweł Kibalczyc.

Krychowiak od 2018 roku prowadzi z powodzeniem markę odzieżową, a także inwestuje w start-upy. Po sukcesach w branży modowej zainteresował go rynek kosmetyków.

– Projekt Lajuu Men to dla mnie duże wyzwanie, ale też naturalna kontynuacja mojej działalności. Od kilku lat działam aktywnie w sferze biznesowej. Wybieram współprace bliskie moim zainteresowaniom, w które mogę realnie się zaangażować, a nie być tylko twarzą brandu. W Lajuu Men pełnię funkcję ambasadora marki, ale przede wszystkim jestem jej współwłaścicielem, dlatego cieszę się, że będę miał realny wpływ na rozwój tego biznesu. Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki – zapewnił Grzegorz Krychowiak, piłkarz i współwłaściciel spółki Lajuu Men.

Premiera kosmetyków zaplanowana jest na grudzień. W pierwszej kolejności w sprzedaży będą dostępne: krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu. Kosmetyki będą wyróżniać składniki pochodzenia naturalnego, stanowiące minimum 95 proc. składu.

O dobór składników i koncepcję pierwszej serii produktów zadbała m.in. Aneta Stacherek, pasjonatka naturalnej pielęgnacji oraz założycielka marek Lajuu i Bellamama.

– Chcemy stworzyć produkty, które umożliwią mężczyznom kompleksowe zadbanie o siebie. Zdajemy sobie sprawę, że panowie nie chcą spędzać zbyt dużo czasu na pielęgnacji, dlatego pierwszą serię produktów ograniczyliśmy do tych najbardziej podstawowych kosmetyków. Stawiamy na aktywne formuły i kompleksy, dzięki którym nasze preparaty będą multifunkcyjne – na przykład krem do twarzy będzie miał właściwości anti-aging, ale też łagodzące podrażnienia i regenerujące skórę – zdradza Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu.

Produkty The Men by Grzegorz Krychowiak w pierwszej kolejności będą dostępne w sklepie internetowym marki. Podobnie jak w przypadku kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati, także linia Krychowiaka ma być sprzedawana multikanałowo. Spółka planuje współprace z największymi perfumeriami stacjonarnymi i internetowymi, a także renomowanymi sieciami kosmetycznymi. W związku z międzynarodową karierą i rozpoznawalnością Grzegorza Krychowiaka, brand planuje również ekspansję na rynek europejski i rosyjski.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.01.2025 21:07
56-letnia Kelly Rutherford zachwyca naturalną urodą w kampanii Caudalie
Wybór 56-letniej Kelly Rutherford na ambasadorkę najnowszej kolekcji kosmetyków pielęgnacyjnych Caudalie, marki kojarzącej z się luksusem i naturalnością, jest idealnym wyborem.Caudalie mat.prasowe

Amerykańska aktorka, doceniana nie tylko za role filmowe, ale też naturalne i subtelne piękno, została twarzą najnowszej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Caudalie. “Uwielbiam ideę starzenia się jak dobre wino” – powiedziała Kelly Rutherford.

Rutherford zdobyła największą popularność dzięki udziałowi w serialu “Plotkara” (2007-2012), grając Li­ly van der Wo­od­sen – elegancką postać z nowojorskiej socjety i matkę głównej bohaterki Sereny. Już wtedy, mimo że występowała w licznym gronie “pięknych i młodych” licealistów, zachwycała subtelną urodą i eleganckimi, nienagannymi kreacjami – nawiasem mówiąc, uważanymi obecnie przez niektórych za początek estetyki “quiet luxury”.

Mimo że upłynęło już wiele lat od zakończenia produkcji, o stylu aktorki jest nadal głośno, a sama Rutherfod uznawana jest za prawdziwą ikonę mody i stylu 50+. Dowodem jest choćby jej profil na Instagramie, bijący rekordy popularności. Co ważne, Kelly Rutherford oparła się hollywoodzkim trendom na chirurgiczne poprawianie urody, niezmiennie zachwycając uśmiechem, naturalnym pięknem i wciąż przypominając samą siebie sprzed kilkunastu lat.

Dlatego, zdaniem wielu komentujących na profilu Caudalie, wybór 56-latki na ambasadorkę najnowszej kolekcji kosmetyków pielęgnacyjnych tej francuskiej marki, kojarzącej z się luksusem i naturalnością, jest idealnym wyborem.

Z Upper East Side do świata francuskiej pielęgnacji skóry, globalna ikona Kelly Rutherford zaszczyca nas jako twarz Caudalie Premier Cru. Kelly, długoletnia przyjaciółka założycielki Mathilde Thomas, uosabia elegancję i ponadczasowe piękno, które definiują kolekcję” – zaanonsowała marka w poście na Instagramie.

Formuła kremu Premier Cru ma na celu zwalczanie głównych oznak starzenia się skóry (zmarszczki, ciemne plamy, utrata wolumetrii). 

Skłaniam się ku temu, co do mnie przemawia – co wydaje się właściwe i piękne. Uwielbiam ideę starzenia się jak dobre wino, z wdziękiem, mając nadzieję stawania się z wiekiem lepsza, nie tylko zewnętrznie ale również wewnętrznie

– skomentowała Kelly Rutherford swój udział w kampanii Caudalie.

Kosmetyki Caudalie opierają się na wodzie winogronowej, która działa przeciwutleniająco i prebiotycznie, zwalcza wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry, a także wzmacnia i równoważy mikrobiotę skórną. 

Dlatego naturalnym krokiem stało się nagranie spotu i zdjęć reklamowych do kampanii z udziałem Kelly Rutherford w winnicy Château Smith Haut Lafitte, należącej do założycielki i właścicielki Caudalie – Mathilde Thomas.

Czytaj też: Testowane przez WK. Caudalie seria pielęgnacyjna Resveratrol-Lift

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.01.2025 16:00
Nicolas Galitzine nową globalną twarzą perfum Emporio Armani
Emporio Armani

Emporio Armani ogłosiło, że brytyjski aktor Nicolas Galitzine został nowym globalnym ambasadorem zapachów marki. Znany z ról w popularnych filmach romantycznych i hitowych serialach telewizyjnych, Galitzine idealnie wpisuje się w wizerunek współczesnego bohatera — łączącego siłę, charyzmę i swobodę. W najnowszej kampanii marki aktor pojawia się w centrum dynamicznej, a zarazem kameralnej imprezy, gdzie przyciąga uwagę jako niekwestionowana gwiazda wieczoru.

Nicolas Galitzine urodził się 29 września 1994 roku w Londynie. Swoją aktorską karierę rozpoczął w 2014 roku w filmie The Beat Beneath My Feet. Przełomem w jego karierze były role w takich produkcjach jak Cinderella (2021), Purple Hearts (2022), Red, White & Royal Blue (2023) oraz The Idea of You (2024). Dzięki dynamicznemu rozwojowi kariery i rosnącej popularności, Galitzine stał się jednym z najbardziej obiecujących aktorów młodego pokolenia w brytyjskim kinie.

Współpraca z Emporio Armani to dla Galitzine’a ważny krok w budowaniu globalnego wizerunku. Marka, znana z łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnością, poprzez wybór młodego aktora podkreśla swoje otwarcie na nowe pokolenie odbiorców. Kampania z jego udziałem ma szansę dotrzeć do szerokiej grupy klientów na całym świecie, łącząc świat filmu z ekskluzywnym światem perfum.

W przeszłości Emporio Armani angażowało znanych aktorów i aktorki jako ambasadorów swoich perfum. W 2017 roku francuski aktor Clément Chabernaud został twarzą męskiego zapachu “Stronger With You”. W tym samym czasie holenderska modelka i aktorka Lara Stone promowała damski odpowiednik “Because It’s You”. W 2020 roku do grona ambasadorów dołączył brytyjski aktor Nicholas Hoult, który reprezentował linię zapachów “Emporio Armani Stronger With You”. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. styczeń 2025 22:42