Jako pierwsza ELC ds. marketingu korporacyjnego i dyrektor ds. danych, Jane Lauder będzie kierowała ogólnoeuropejską strategią budowania kierowanego cyfrowo priorytetu opartego na danych, w celu przyspieszenia wzrostu firmy.
W Clinique zastąpi ją Michelle Freyre, która dołączy do tej marki jako SVP, Global General Manager tego samego dnia. Freyre przeszła do ELC z Johnson & Johnson, gdzie ostatnio pracowała na stanowisku prezes US Beauty.
Jako globalna prezes marki w Clinique, Lauder z powodzeniem wykorzystywała dane i możliwości analityczne do napędzania silnego długoterminowego wzrostu na poziomie marki i przedsiębiorstwa. Jane Lauder prowadzi także program transformacji w całym przedsiębiorstwie ELC, który koncentruje się na łączeniu danych i możliwości analitycznych z kreatywnością w celu wzmocnienia biznesowej i cyfrowej agendy ELC.
W nowej roli będzie nadal kierować tymi kompetencjami w całej firmie. Jako absolwentka Uniwersytetu Stanforda i członek zarządu Eventbrite, kalifornijskiej globalnej platformy sprzedaży biletów i technologii eventów, ma powiązania z Doliną Krzemową, które zostaną wykorzystane w jej nowej pracy.
Jak komentuje Fabrizio Freda, prezes i dyrektor generalny ELC: „Koncentrujemy się na dostarczaniu najlepszych, wysokiej jakości produktów, które wykorzystują informacje konsumenckie z naszej ulepszonej analizy danych, i jestem przekonany, że Jane jest właściwą osobą do prowadzenia tego ważnego obszaru biznesowego."