StoryEditor
Producenci
16.12.2021 00:00

Grita Loebsack mianowana prezesem NIVEA. Zmiana w Zarządzie Beiersdorf AG

Rada nadzorcza Beiersdorf AG powołała 51-letnią Gritę Loebsack do zarządu spółki ze skutkiem od stycznia 2022 r. Na nowo utworzonym stanowisku prezesa NIVEA Grita Loebsack przejmie globalne zarządzanie kultową marką.

Grita Loebsack przechodzi do Beiersdorf z EssilorLuxottica, gdzie obecnie jest dyrektorem ds. marketingu Essilor.

Dzięki Grita Loebsack Beiersdorf zyskuje doświadczonego menedżera z szeroką międzynarodową wiedzą w zakresie pielęgnacji skóry i globalnych marek. Kierując kultową marką NIVEA, będzie doskonałym uzupełnieniem zespołu wykonawczego, kierującym wdrażaniem strategii C.A.R.E.+  – skomentował Reinhard Pöllath, przewodniczący Rady Nadzorczej Beiersdorf.  

Vincent Warnery, prezes zarządu Beiersdorf, dodał: – Bardzo się cieszę, że Grita Loebsack przejmie odpowiedzialność za naszą flagową markę NIVEA, prowadząc ją w jeszcze bardziej udaną przyszłość. Jestem przekonany, że rozwinie NIVEA w jeszcze bardziej globalną, cyfrową i zrównoważoną markę, inspirującą naszych konsumentów na całym świecie.

Grita Loebsack, obywatelka Niemiec, ma szerokie doświadczenie w zarządzaniu w pielęgnacji skóry, a także w budowaniu globalnej marki poprzez poprzednie stanowiska kierownicze w Essilor, Unilever i L’Oréal.

Karierę rozpoczęła w doradztwie strategicznym. W 1996 roku dołączyła do L’Oréal, gdzie przez 16 lat pełniła różne role marketingowe i biznesowe, m.in. jako dyrektor ds. marketingu międzynarodowego Skincare L’Oréal Paris i prezes globalnej marki Vichy. W 2012 roku dołączyła do Unilever jako wiceprezes wykonawczy ds. globalnej pielęgnacji skóry, a następnie dołączyła do Kering jako dyrektor generalny ds. mody i wyrobów skórzanych dla zróżnicowanego portfolio modowego. Następnie przejęła odpowiedzialność w Essilor jako dyrektor ds. marketingu i członek Komitetu Wykonawczego.

Grita Loebsack ukończyła London School of Economics (Bachelor of Science, 1991) oraz INSEAD (MBA, 1995). Dzięki swojemu międzynarodowemu doświadczeniu (Brazylia, Argentyna, Filipiny, Wielka Brytania i Francja) mówi w pięciu językach. Jest mężatką i ma troje dzieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 20:37