StoryEditor
Producenci
04.05.2022 00:00

Golden Rose wprowadziło linię produktów do pielęgnacji włosów

Marka Golden Rose, znana z kosmetyków makijażowych i lakierów do paznokci, poszerza swój asortyment o produkty do pielęgnacji. Po żelach pod prysznic, balsamach do ciała i kremach do rąk, tym razem do sprzedaży została wprowadzona linia kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Seria Golden Rose do pielęgnacji włosów obejmuje aż 8 produktów – 4 szampony i 4 odżywki, które charakteryzują się dużą pojemnością (430 ml). Każdy z nich ma certyfikat, potwierdzający jego wegański skład. Produkty różnią się między sobą właściwościami i nutami zapachowymi. Są wzbogacone między innymi o prowitaminę B5. Kosmetyki przeznaczone są do pielęgnacji różnych rodzajów włosów. W sprzedaży dostępne są cztery serie produktów: z keratyną, z aloesem, z kolagenem i z mlekiem kokosowym.

Seria z kolagenem akacjowym i organicznym olejem arganowym stworzona została z myślą o włosach normalnych, suchym oraz farbowanych. Pomaga chronić kolor, delikatnie zmiękcza i wygładza włosy, ułatwiając ich rozczesywanie.

Seria z keratyną roślinną i olejem arganowym rekomendowana jest do włosów suchych, osłabionych i zniszczonych. Zarówno szampon jak i odżywka z tej serii wzbogacone zostały o roślinne proteiny keratyny i olej migdałowy. Kosmetyki pomogą nawilżyć, odżywić i zregenerować osłabione i zniszczone włosy, zapewniając i zdrowy i lśniący wygląd.

Seria z mlekiem kokosowym i olejem makadamia przeznaczona jest dla włosów suchych i normalnych. Dzięki niej włosy pozostaną nawilżone, odżywione i błyszczące, nie sprawiając problemu przy rozczesywaniu.

Seria z żelem aloesowym i ekstraktem z białej pokrzywy, polecana włosom normalnym i przetłuszczającym się, pomoże dokładnie oczyścić i odżywić włosy, zapewniając zwiększenie ich objętości oraz zdrowy wygląd.

Najnowsza seria do pielęgnacji włosów, to produkty charakteryzujące się dobroczynnymi właściwościami, pośród których każdy znajdzie coś dla siebie.

Cena szamponów: 15,90 zł/szt.

Cena odżywek: 16,90 zł/szt.

www.goldenrose.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:42