Takie wyniki, zdaniem Magdaleny Miele, prezeski firmy, to zasługa konsekwentnie wdrażanej strategii biznesowej i zintegrowanych procesów tworzenia produktu. Firma buduje portfolio od projektowania, poprzez produkcję, marketing i sprzedaż, zachowując pełną kontrolę nad bezpieczeństwem, jakością produkcji i produktu.
Sukces zakończonego kwartału to też skutek rozwoju organicznego firmy i ustabilizowania się sytuacji na rynku komponentów produkcyjnych od początku roku skutkujące zwiększeniem przychodów ze sprzedaży brandów Global Cosmed i marek prywatnych.
Magdalena Miele, prezeska Zarządu Global Cosmed komentuje:
Grupa Global Cosmed koncentruje się na rozwoju swoich strategicznych marek, tj. Bobini, Kret, Apart i Sofin, ze szczególnym uwzględnieniem ekspansji na rynki zagraniczne, gdzie upatrywany jest potencjał skokowego wzrostu przychodów ze sprzedaży. Spółka duże nadzieje wiąże z rozwojem swojej aktywności na rynku niemieckim, a także na terenie Azji.
Równolegle Global Cosmed nadal rozwija swoją aktywność w segmencie private label. Firma dostarcza wyroby do praktycznie wszystkich liczących się na terenie kraju i regionu graczy rynkowych, takich jak sieć Lidl czy Rossmann.
Czytaj też: Kto produkuje kosmetyki Cien, marki własnej Lidl?
Dzięki zaangażowaniu zespołu niemieckiej spółki Global Cosmed oraz dzięki potencjałowi przejętego w 2014 roku zakładu produkcyjnego Global Cosmed Domal, spółka realizuje też zamówienia na rzecz najważniejszych sieci handlowych na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Również w tym segmencie upatrywany jest zasadniczy potencjał wzrostu w ekspansji zagranicznej.