
„Odkryj nowe nuty kwiatowe Si Fiori. Ponadczasowa elegancja Cate Blanchett, globalnej ambasadorki @armanibeauty i twarzy Si, doskonale odzwierciedla postawę nowego zapachu” – napisali na Facebooku przedstawiciele marki Armani.
Sektor beauty luksusowego włoskiego domu mody Giorgio Armani pokazał swoją globalną ambasadorkę piękności Cate Blanchett w nowej kampanii perfum Sì Fiori. Film reklamowy, wyreżyserowany przez Fleur Fortuné, ma przekazać współczesny wizerunek tego zapachu - po tym jak zadebiutował w 2013 roku. Perfumy Sì dołączą do 19 mocnych linii zapachów marki, w tym perfum Emporio Armani Diamonds i Armani Code.
Francuzka Fleur Fortuné specjalizuje się w tworzeniu reklam kampanii dla marek, w tym Chloè, Koho i Nike.
W spocie nowej odsłony perfum Si, Blanchett wykonuje skok spadochronowy i jest pokazana w sytuacjach towarzyskich w serii czerwonych strojów, co w zamyśle reżyserki ma oddać wolność kobiet i ducha spontaniczności.
Obok Blanchett udział w kampanii wezmą inni ambasadorowie marki, którzy będą promować nowy zapach po jego światowym debiucie w lutym tego roku. Są to chińska aktorka Zhong Chuxi, portugalska modelka Sara Sampaio i brytyjska modelka Adwoa Aboah.