Daniel Ordoñez, wiceprezes globalnej marki Gillette, podkreślił znaczenie tej współpracy, mówiąc:
W ramach programu Gillette P1 gracze mogą zdobyć w grze Forza Motorsport m.in. specjalny strój wyścigowy oraz kask, a także skorzystać z serii filmów instruktażowych przygotowanych przez ekspertów i influencerów. Dodatkowo, uczestnicy będą mogli rywalizować w wyjątkowym wydarzeniu Gillette P1 Program Rivals Event, gdzie zadaniem będzie osiągnięcie najlepszego czasu na okrążeniu.
Dla fanów motoryzacyjnych emocji przewidziano także transmisje na żywo prowadzone przez członków Gillette Gaming Alliance, grupy streamerów z platformy Twitch wybranych do reprezentowania marki. W ramach tych transmisji gracze otrzymają porady oraz możliwość obejrzenia najlepszych przejazdów. Wydarzenie było dostępne do 14 sierpnia 2024 roku, a najlepsi zawodnicy mogli liczyć na atrakcyjne nagrody.
To nie pierwsza współpraca Gilette z marką gamingową. W 2023 r. Gillette i RΛZΞR nawiązały partnerstwo, aby wprowadzić na rynek limitowaną edycję zestawów z maszynką Gillette x RΛZΞR. Obie firmy zjednoczyły siły w ramach kampanii marketingowej pod hasłem Feel Sharp, Play Sharp.
Czytaj także: Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch