StoryEditor
Producenci
27.08.2024 15:34

Gigi Hadid nową globalną ambasadorką Rabanne

Gigi Hadid to globalna supermodelka i aktywistka. / Rabanne

Supermodelka Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Million Gold for Her marki Rabanne. Perfumy, które zadebiutowały na rynku w lipcu 2024 roku, składają się z nut kwiatowych i drzewnych, a kampania reklamowa podkreśla siłę i kobiecą pewność siebie.

W lipcu 2024 roku marka Rabanne wprowadziła na rynek nowy zapach Million Gold for Her, którego twarzą została Gigi Hadid. Perfumy charakteryzują się wyjątkowym połączeniem nut zapachowych: róża, będąca nutą głowy, harmonizuje z sercem z białych kwiatów, a całość dopełnia baza z mineralnego piżma. Zapach zamknięty jest w flakonie w kształcie sztabki złota, ozdobionym charakterystycznym dla Rabanne ogniwem z ich biżuteryjnej kolekcji.

Kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest utwór „Pure/Honey” Beyoncé, została stworzona przez reżyserów Manu Cossu i Merta Alasa. Hadid w spocie nosi imponujący naszyjnik inspirowany biżuterią Rabanne, co dodatkowo wzmacnia przekaz o kobiecej sile i sukcesie. Sama supermodelka przyznaje, że uwielbia równowagę między subtelnymi i wyrazistymi akcentami, które ten zapach oferuje. Według Jerome’a Leloupa, wiceprezesa marki Rabanne, Gigi Hadid idealnie wpisuje się w dziedzictwo domu mody, nawiązując do ikonicznych muz Paco Rabanne’a, takich jak Jane Birkin czy Jane Fonda.

Kampania z udziałem Gigi Hadid to kolejny krok w kierunku redefinicji marki Rabanne, która w ostatnim czasie przechodzi dynamiczne zmiany. W sierpniu tego samego roku Rabanne ogłosiło piosenkarza Troye Sivana jako swojego pierwszego globalnego ambasadora makijażu, co stanowiło ważny moment dla marki, która w czerwcu 2023 roku po raz pierwszy wkroczyła na rynek kosmetyczny. Rebranding obejmował także usunięcie słowa „Paco” z nazwy, co ma symbolizować nowy etap globalnej ekspansji i odświeżenie wizerunku. Nowa linia kosmetyków obejmuje m.in. produkty do ust, palety cieni i pigmenty, które są już dostępne w sklepach Selfridges i Sephora.

Czytaj także: Troye Sivan nową, globalną twarzą kosmetyków Rabanne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 17:28