StoryEditor
Producenci
22.02.2023 00:00

Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, globalną ambasadorką marki Neonail

Kampania Neonail z udziałem Georginii Rodriguez będzie prowadzona w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie / fot. materiały prasowe
Georgina Rodriguez, modelka, partnerka Cristiano Ronaldo została globalną ambasadorką marki Neonail należącej do polskiej firmy Cosmo Group i będzie promować lakiery hybrydowe.

Modelka Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, będzie promować lakiery hybrydowe marki Neonail należącej do polskiej firmy Cosmo Group.

–  W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki Neonail. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. Neonial i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki Neonail.

Marka uzasadnia swój wybór osobowością Georginii Rodriguez, która łączy w życiu różne role: businesswoman, modnej i kochającej zabawę przyjaciółki, jak i oddanej matki oraz partnerki, dla której ważna jest bliskość z rodziną. Znana jest ze świetnego stylu, jest również ekspertką w sferze beauty. Koncepcja współpracy odzwierciedla charakter marki Neonail dostępnej dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać. To także wyraża sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorki.

Kampania będzie prowadzona w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.

Neonail to marka specjalizująca się w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci, istnieje od 2006 r. Ma zasięg międzynarodowy. W portfolio oferuje ponad 400 lakierów hybrydowych i klasycznych oraz akcesoria do paznokci. Należy do polskiej firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Mylaq i Neo Make Up.  

Czytaj także: Neonail udostępnił aplikację mobilną do przymierzania manicure marki 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:47
Czy Hailey Bieber sprzeda Rhode za miliard dolarów?
Hailey Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”IG haileybieber

Modelka i influencerka Hailey Bieber prawdopodobnie rozważa sprzedaż swojej marki kosmetyków Rhode, która może być warta ponad 1 mld dolarów – informują media, powołując się na nieoficjalne informacje.

Żona gwiazdy pop, Justina Biebera, zwróciła się już podobno w tej sprawie do bankierów inwestycyjnych z JPMorgan Chase i Moelis, aby znaleźć nabywcę stworzonej przez siebie w 2022 roku marki kosmetycznej. Informacja ta jest nieoficjalna: JPMorgan i Moelis odmówiło komentarza, na prośby o potwierdzenie doniesień nie odpowiedziała marka Rhode

Gdyby doniesienia te potwierdziły się, Hailey dołączyłaby tym samym do listy innych celebrytów, którzy ostatnio próbowali zarobić na popularności swoich przedsięwzięć biznesowych, uruchomionych w ostatnich latach.

Jak przypominają media, w 2021 roku aktorka Jessica Alba przeprowadziła udaną pierwszą ofertę publiczną swojego przedsięwzięcia z kategorii dóbr konsumpcyjnych The Honest Company. Odnosząca ogromne sukcesy sprzedażowe i szacowana na ponad 2 mld dolarów marka kosmetyczna Rare Beauty, za którą stoi piosenkarka i aktorka Selena Gomez, również szuka nabywcy.

Hailey Bieber jest córką aktora Stephena Baldwina, od kilku lat odnosi sukcesy jako influencerka w mediach społecznościowych – na Instagramie zgromadziła blisko 55 mln obserwujących. Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”.

Marka Rhode (nazwa pochodzi od drugiego imienia Hailey), która została nazwana na cześć drugiego imienia Biebera, generuje roczny przychód w wysokości blisko 200 mln dolarów. Marka Rhode (mająca siedzibę w Los Angeles) specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji twarzy oraz produktach do makijażu.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:29
Oriflame uzyskuje poparcie ponad 91 proc. obligatariuszy dla proponowanej transakcji
materiały prasowe Oriflame

Firma Oriflame poinformowała, że od 18 marca 2025 roku uzyskała dodatkowe wsparcie ze strony obligatariuszy, dzięki czemu proponowana transakcja zyskała obecnie poparcie ponad 91 proc. posiadaczy obligacji spółki. To istotny krok naprzód w procesie restrukturyzacyjnym, który pozwala firmie kontynuować działania na podstawie szerokiego konsensusu inwestorów.

Zgodnie z komunikatem, warunkiem dalszej realizacji transakcji jest spełnienie określonych warunków zawieszających oraz uzyskanie zgody od kredytodawców w ramach linii kredytowej odnawialnej (RCF – Revolving Credit Facility). Jeśli te warunki zostaną spełnione, transakcja będzie mogła zostać wdrożona bez konieczności angażowania sądu.

Poparcie ze strony ponad 91 proc. obligatariuszy oznacza, że firma osiągnęła poziom, który umożliwia realizację zmian w sposób dobrowolny i uzgodniony z głównymi interesariuszami. W praktyce pozwala to uniknąć długotrwałego i kosztownego postępowania sądowego, które mogłoby wpłynąć na stabilność operacyjną i reputację firmy.

Oriflame nie podała szczegółów dotyczących treści proponowanej transakcji, jednak wysoki poziom akceptacji ze strony wierzycieli sugeruje, że wypracowane rozwiązania odpowiadają oczekiwaniom większości rynku. Spółka zapowiedziała dalsze informowanie opinii publicznej o postępach w procesie, w miarę spełniania kolejnych etapów formalnych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. kwiecień 2025 13:39