Modelka Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, będzie promować lakiery hybrydowe marki Neonail należącej do polskiej firmy Cosmo Group.
– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki Neonail. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. Neonial i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki Neonail.
Marka uzasadnia swój wybór osobowością Georginii Rodriguez, która łączy w życiu różne role: businesswoman, modnej i kochającej zabawę przyjaciółki, jak i oddanej matki oraz partnerki, dla której ważna jest bliskość z rodziną. Znana jest ze świetnego stylu, jest również ekspertką w sferze beauty. Koncepcja współpracy odzwierciedla charakter marki Neonail dostępnej dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać. To także wyraża sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorki.
Kampania będzie prowadzona w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.
Neonail to marka specjalizująca się w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci, istnieje od 2006 r. Ma zasięg międzynarodowy. W portfolio oferuje ponad 400 lakierów hybrydowych i klasycznych oraz akcesoria do paznokci. Należy do polskiej firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Mylaq i Neo Make Up.
Czytaj także: Neonail udostępnił aplikację mobilną do przymierzania manicure marki