
– Współcześnie, w dobie kosmetyków, które są do siebie podobne konieczna jest identyfikacja wyróżniająca markę i nadająca jej niepowtarzalności – czytamy w komunikacie firmy Matis.
Z dalszych informacji wynika, że jako firma kosmetyczna z wieloletnią tradycją potrzebowała silnego i wyrazistego wizerunku. Postanowiono więc podkreślić wartość produktów, ich właściwości, efektywność oraz stworzyć bardziej wyrazisty wygląd. Celem było stworzenie wizerunku marki, która już od pierwszej chwili będzie kojarzyć się z francuskim stylem i tradycyjną pielęgnacją, jednak zachowując przy tym ducha nowoczesności.
Marka rozpoczęła swoje zmiany od stworzenia nowego logo.
– Teraz jest ono minimalistyczne, ekskluzywne i bardziej wyraziste. Symbolizuje pewność siebie oraz niezawodność, co odzwierciedla również ogólną ideę Matis – ocenia firma.
Równocześnie do już istniejących w ramach marki pielęgnacyjnych linii zostały wprowadzone nowe produkty. Marka przekształciła również opakowania kosmetyków na proste i klasyczne. Produkuje je z plastiku i papieru pochodzących z recyklingu.
Do zdjęć promujących nowego ducha marki firma zaprosiła francuską modelkę Johanne Landbo.
Kosmetyki Matis są dostępne w Polsce w drogeriach tradycyjnych oraz w e-sklepie perfumerii Douglas.