14. czerwca b.r. odbyła się wielka premiera Foreo UFO – nowego produktu na polskim rynku. Okrągłe urządzenie nie tylko designem przypomina niezydentyfikowany obiekt latający, ale głównie ze względu na swoje wyjątkowe działanie. Jest to inteligentna pielęgnacja maseczkami, oparta na zaawansowanych technologiach i formułach koreańskich masek. Intensywna kuracja skóry zamyka się w zaledwie 90 sekundach. Technologia Hiper-Infusion pozwala na emitowanie ciepła lub zimna w głąb skóry, a połączone z pulsacjami T-Sonic, gwarantują świetne efekty. Czerwone, zielone i niebieskie światło LED odmładza skórę, rozjaśnia ją i walczy z jej niedoskonałościami. To trend smart beauty – inteligentne i innowacyjne podejście do pielęgnacji dostępnej dla każdego, w domu.
Prezentacja marki i jej produktów stała się podróżą między dwoma okresami: przeszłością i przyszłością. Przeszłość reprezentowali aktorzy i performerzy, zajmujący się sztuką improwizacji. Kolejki, ruch i ekspresyjne rozmowy wydawały się „żywcem” wyjęte z czasów PRL-u. Celem kobiet tworzących tłum i ściskających bilety, było poznanie Mr. Nieziemskiego – bohatera z przyszłości, którego zadaniem jest pomoc polskim kobietom w walce o piękną skórę i przeniesienie ich do ery smart beauty.
Wejścia do przyszłości na poziomie -2 Ufficio Primo doglądał Kontroler pilnujący, żeby przez magiczne drzwi przeszły wszystkie kobiety z biletami. W okrągłym pomieszczeniu w podziemiach stanął różowy Pałac Kultury. Wokół niego rozmieszczonych zostało 5 stref Foreo: znane już Luna, Issa, Espada, Iris i premierowa – UFO. Każdą z nich zawiadywał Beauty Master, który nie tylko przedstawiał produkt, ale również zachęcał do jego testowania.