
Szwedzka marka Foreo dołączyła do międzynarodowego miesiąca świadomości raka piersi. Nawiązała współpracę z organizacją Living Beyond Breast Cancer i zainicjowała kampanię Różowy Październik, która ma na celu zachęcić kobiety do regularnego badania.
– W przybliżeniu jedna na osiem kobiet zachoruje na raka piersi w ciągu swojego życia, co sprawia, że ten rodzaj raka jest najczęstszy na świecie. Chcemy podejmować bezpośrednie działania, by zachęcać kobiety do dbania o siebie, dlatego za każde różowe urządzenie sprzedane podczas Różowego Października przeznaczymy 5 proc. na walkę z rakiem piersi – wyjaśnia Boris Trupcevic, dyrektor generalny Foreo.
Aby wesprzeć Life Beyond Breast Cancer wystarczy kupić dowolny różowy produkt marki Foreo: szczoteczkę Luna do oczyszczania twarzy, urządzenie do zabiegu na całą twarz UFO czy ujędrniającego BEARa z mikroprądami.
Czytaj też: Marki kosmetyczne wspierają ruch Różowej Wstążki. Zobacz kto i jakie działania charytatywne prowadzi