
Zresztą to nie jedyny sukces firmy. Sprzedaż wzrosła w prawie wszystkich kategoriach produktów, regionach i kanałach Estee Lauder.
Jednak najbardziej imponujący wzrost osiągnęła pielęgnacja skóry marki Estee Lauder - sprzedaż w tym segmencie wzrosła o 16 proc. - do 1,732 mld dolarów w porównaniu do skromniejszego segmentu makijażu – 3 proc. wzrostu do 1,560 mld dolarów.
Pod względem geograficznym największy sukces odnotował region Azji i Pacyfiku, w którym sprzedaż kosmetyków tej firmy wzrosła o 17 proc. - do 1,020 mld dolarów.
- Dostarczyliśmy doskonałe wyniki w drugim kwartale finansowym. Co ważne, był to nasz ósmy kwartał z rzędu z imponującym wzrostem sprzedaży netto, który osiągnął lub przekroczył nasz długoterminowy cel, jednocześnie poruszając wiele globalnych problemów makroekonomicznych - powiedział Fabrizio Freda, prezes i dyrektor generalny Estee Lauder.