FerrumLabs jest właścicielem wegańskiej marki kosmetyków dla mężczyzn – true men skin care – która zadebiutowała w sprzedaży w styczniu 2021 roku. Dotychczas nawiązała współpracę z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp, dzięki czemu produkty stały się dostępne w 24 krajach. W tym samym czasie, marka spotkała się też z uznaniem przedstawicieli rynku kosmetycznego, którzy przyznali jej wyróżnienie Złota Perła Rynku Kosmetycznego w kategoriach Kosmetyki dla mężczyzn oraz Debiut Roku.
W związku z planami rozwoju, 28 czerwca br. FerrumLabs rozpoczęło emisję crowdinvestingową na kwotę 1,5 mln zł, zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia marki. 24 września br., spółka zakończyła kampanię, uzyskując wsparcie w wysokości ponad 1,2 mln zł.
– Z pełnym przekonaniem mogę oznajmić, że trzy miesiące kampanii zakończyliśmy sukcesem. Patrzę na nie, nie tylko poprzez kwotę zebranych funduszy, ale również sumę momentów przełomowych, które się w tym czasie zadziały – wejście na rynek brytyjski, współpraca z największymi sieciami internetowymi czy w końcu pozyskanie 257 nowych ambasadorów marki z Maciejem Zakościelnym na czele. Udało się nam zaistnieć, zbudować zaangażowaną społeczność oraz udowodniliśmy, że nowy, młody brand ma poważne ambicje zawojować rynek kosmetyków męskich w Polsce, ale i Europie – mówi Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs.
Pozyskane środki w całości zostaną przeznaczone na rozszerzenie asortymentu oraz zwiększenie produkcji. Właściciele marki true men skin care przygotowują się do debiutu nowej linii kosmetyków, jak również kampanii promocyjnej z Maciejem Zakościelnym. Popularny aktor włączył się w kampanię crowdinvestingową, stając się jednocześnie ambasadorem marki, jak również akcjonariuszem spółki FerrumLabs.
– Kampania to był czas ciężkiej, wytężonej pracy. Niemniej, nie jest to moment, by spocząć na laurach. W trakcie emisji zobowiązaliśmy się do wypełniania pewnych celów, toteż przed nami nowe wyzwania i zadania do zrealizowania. Zaangażowanie w emisje tak wielu inwestorów utwierdziło nas w przekonaniu o słusznej koncepcji naszego biznesu. Zrobię wszystko, by nie zawieść pokładanych w nas nadziei – dodaje Maciej Adamaszek.
Władze FerrumLabs potwierdzają, że marka wciąż ma ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w wysokości 1 mln zł w skali roku. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie. W mocy pozostaje planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect.