Marka słynnej piosenkarki z Barbadosu, Fenty Beauty, ogłosiła trzy nowe odcienie kultowego rozświetlacza Killawatt - „Afternoon Snack / Mo” Hunny ”,„ Penny 4 u Thots ”i…„ Geisha Chic ”, który właśnie znika z rynku. O odcieniach tych poinformowano w poście na Instagramie, który już został usunięty, a internauci natychmiast zaczęli się zastanawiać nad nazwą produktu „Geisha Chic”.
Gejsze to japońskie kobiety, które bawią gości wykonując tradycyjne formy sztuki, takie jak śpiew i taniec oraz gra na instrumentach. Starożytna praktyka gejsz obejmuje różne rytuały, w tym uczenie się, jak właściwie bawić i stosować swój charakterystyczny makijaż. Gejsze, ubrane w tradycyjne stroje, potrafią prowadzić ceremonię parzenia i picia herbaty. Zanim kobieta zostanie gejszą, musi przejść sześcioletni okres bycia maiko.
Internauci stwierdzili, że Fenty Beauty nazwała swój produkt ignorując wielowiekową tradycję związaną z gejszami, ich historię i znaczenie bycia gejszą dla japońskiej społeczności.