StoryEditor
Producenci
18.08.2023 13:55

Fenty Beauty to odnosząca największe sukcesy na świecie celebrycka marka kosmetyczna

Fenty Beauty to obecnie już uznana, globalna marka, której udało uniknąć się etykietki taniej marki sygnowanej przez gwiazdę. / Fenty Beauty
Marka kosmetyczna Rihanny o wartości 582 milionów dolarów, Fenty Beauty, jest marką kosmetyczną odnoszącą największe sukcesy na świecie. Według Cosmetify, Fenty Beauty Rihanny zajmuje pierwsze miejsce, wyprzedzając Kylie Cosmetics od 2021 roku.

Marka makijażu Fenty Beauty uczyniła Rihannę miliarderką w 2018 roku, w tym samym roku, w którym założyła swoją markę bieliźnianą, Savage X Fenty. Jednak ostatnie wiadomości sugerują, że Rihanna zrezygnowała z funkcji dyrektorki generalnej tej marki bielizny. Teraz, zajmując stanowisko prezeski zarządu Savage X Fenty, piosenkarka może skupić się na swoim rekordowo rosnącej marce urodowej.

Na początku tego roku Rihanna trafiła na pierwsze strony gazet po tym, jak zademonstrowała swój puder utrwalający i utrwalający Fenty Invisimatte podczas swojego kultowego występu na SuperBowl LVII. Szacuje się, że trzysekundowa kamea marki zwiększyła wartość marki medialnej Fenty Beauty o 5 milionów dolarów na Cosmetify.

Czytaj także: 3 sekundy lokowania pudru Fenty Beauty na Super Bowl przyniosły Rihannie ponad 8 mln dolarów

Forbes donosi, że Fenty Beauty jest wyceniane na 2,8 miliarda dolarów, a dyrektorka generalna Rihanna posiada 50 procent wartości firmy. Z rocznym przychodem w wysokości 582 milionów dolarów i ponad 12 milionami obserwujących na Instagramie, Fenty Beauty szybko stała się najpopularniejszą marką kosmetyczną w branży.

Założona w 2017 roku firma Fenty Beauty zyskała globalne uznanie dzięki kultowemu produktowi Pro Filt’r Longwear Foundation. Dzięki szerokiej gamie obejmującej 50 odcieni produkt ten ugruntował pozycję Fenty Beauty w branży kosmetycznej. Osiągnięcie to nastąpiło po latach osobistego testowania produktu przez Rihannę za kulisami, podczas jej występów i jako część jej codziennego życia.

Począwszy od integracyjnych rozmiarów bielizny po szeroką gamę odcieni podkładów, podstawą wielopłaszczyznowego sukcesu Rihanny jest jej zaangażowanie w integrację i inkluzywność. Wraz z Fenty Beauty Rihanna założyła firmę kosmetyczną, której celem jest zapewnienie, że „kobiety na całym świecie (czują się) włączone”. Jej sukces jest dzielony jako wspólne przedsięwzięcie z LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, francuskim luksusowym konglomeratem, którego zadaniem jest nadzorowanie przedsięwzięć związanych z marką Rihanny. Fenty Beauty jest najbogatszą marką w rankingu Cosmetify top 10 na rok 2023; uzyskała ona ogólny wynik 9,76 na 10, utrzymując ponownie swoją pozycję numer jeden.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2024 16:33