StoryEditor
Producenci
30.04.2021 00:00

[FBK 2021] Marka Berani Srebrnym Partnerem Forum Branży Kosmetycznej 2021: Piękno z Natury

Marka Berani dołączyła do grona Partnerów wiosennej edycji Forum Branży Kosmetycznej. Berani należy do kategorii kosmetyków dla mężczyzn, która w ostatnich latach dynamicznie się rozwijała. To naturalne, skuteczne produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także perfumy. Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się już 22 czerwca pod hasłem: Piękno z natury.

Berani Homme to linia kosmetyków będących doskonałą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnego mężczyzny. Codzienna pielęgnacja nie jest tylko koniecznością czy obowiązkiem, ale przede wszystkim wyjątkową przyjemnością, a nawet pewnego rodzaju sztuką.

Po latach testów i prób powstały wyjątkowe produkty – skuteczne, a jednocześnie naturalne. Dzięki nim możesz cieszyć się lśniącymi, zdrowymi i mocnymi włosami oraz zadbaną i nawilżoną skórą. Wszystko to dodaje większej pewności siebie i poprawia samopoczucie. Świat Berani to niepowtarzalny styl kosmetyków, których piękno działa na wyobraźnie i pobudza zmysły - tak przedstawia się marka.

Berani zmienia dotychczasowe podejście do pielęgnacji, która przybiera postać przyjemnego rytuału, zarówno dla  skóry, jak i włosów. To wyjątkowe produkty tworzone są z myślą o mężczyznach lubiących o siebie zadbać. Nawet kilka minut pielęgnacji z wykorzystaniem najlepszych kosmetyków sprawi, że skóra będzie wyglądać świeżo i promiennie.

Po więcej informacji o marce zapraszamy na: www.beranicosmetics.com

Forum Branży Kosmetycznej to konferencja biznesowa organizowana przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych dla tych, którzy działają lub chcą działać na rynku kosmetycznym, zaprezentować swoje produkty potencjalnym klientom, spotkać się z kupcami. 

Forum Branży Kosmetycznej ma niezmiennie trzy główne cele – dostarczyć wiedzę, łączyć biznesy, stymulować sprzedaż. W tym roku, korzystając z zasięgów i możliwości, jakie daje formuła online, zapraszamy Państwa na interesujące wykłady pokazujące, jak wygląda rynek kosmetyków w Polsce, jakie ma w nim udziały segment produktów naturalnych i jakie ma przed sobą perspektywy rozwoju, oraz na prezentacje nowości w duchu naturalnym, eko i wege marek świetnie znanych, ale także takich, które są zupełnie nowe i wnoszą na rynek innowacyjne rozwiązania. 

Przedstawimy główne rynkowe trendy. Wskażemy najpopularniejsze surowce kosmetyczne. Omówimy postawy konsumentów i zastanowimy się, czy ich deklaracje zakupowe są zgodne z tym, co faktycznie wkładają do koszyka. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dokąd sięgają granice rzetelnej i etycznej komunikacji i jak zapobiegać zjawisku greenwashingu. Zastanowimy się, czy naturalność produktów może być kartą przetargową w wejściu na rynki eksportowe.

Forum odbędzie się 22 czerwca. Dla przedstawicieli handlu udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zarejestruj się: tutaj.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.03.2025 14:42
Ukraina wyprzedaje rosyjską fabrykę chemii i kosmetyków: ustalono cenę wywoławczą
49000.com.ua

Fundusz Mienia Państwowego Ukrainy ogłosił 7 marca, że komisja przetargowa ustaliła cenę wywoławczą oraz warunki prywatyzacji państwowego pakietu udziałów w Vinnytsiapobutkhim – jednym z największych producentów kosmetyków i chemii gospodarczej w kraju. Zakład został znacjonalizowany w lipcu 2024 roku w ramach szeroko zakrojonych działań państwa wobec aktywów powiązanych z rosyjskimi właścicielami. Cena wywoławcza wynosi 301,4 mln hrywien (około 7,3 mln dolarów). Wkrótce warunki prywatyzacji zostaną przekazane rządowi do zatwierdzenia, po czym zostanie ogłoszona data aukcji.

Podstawowe warunki przetargu obejmują m.in. utrzymanie działalności przedsiębiorstwa, spłatę zaległych zobowiązań płacowych i budżetowych w ciągu sześciu miesięcy oraz uregulowanie długów wobec wierzycieli. Nowy właściciel będzie także zobowiązany do zapewnienia ochrony pracownikom, co oznacza brak zwolnień przez pół roku. Dodatkowo zabronione będzie odsprzedawanie, dzierżawienie lub przekazywanie aktywów osobom objętym sankcjami bądź przedstawicielom Rosji. Środki te mają na celu zagwarantowanie stabilności zakładu oraz jego dalszego funkcjonowania na ukraińskim rynku.

Vinnytsiapobutkhim został znacjonalizowany w wyniku decyzji rządu Ukrainy, który w lutym 2025 roku dodał go do listy obiektów przeznaczonych do wielkoskalowej prywatyzacji. Przed nacjonalizacją zakład produkował proszki i detergenty dla rosyjskiej firmy Nevskaya Kosmetika, kontrolowanej przez oligarchów Wiktora Kononowa i Władimira Plesowskich.

Marki takie jak Ushastyi Nian, Sarma, Mister Chister, Lotos czy Maks były dobrze znane na rynkach wschodnioeuropejskich. W 2022 roku Ukraina przejęła te aktywa i przekazała je Agencji ds. Odzyskiwania i Zarządzania Aktywami (ARMA), a po selekcji nowym operatorem zakładu została firma Kraiteks-Service LLC.

Obiekt w Winnicy dysponuje 12 liniami produkcyjnymi, które są w stanie wytwarzać od 6 do 7 tys. ton detergentów miesięcznie. Kraiteks-Service, działający na rynku ukraińskim od ponad 15 lat, jest jednym z czołowych dystrybutorów chemii gospodarczej, kosmetyków i produktów higienicznych, współpracującym z międzynarodowymi gigantami, takimi jak L’Oréal, Henkel, Unilever, Beiersdorf, GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, BIC, Schwarzkopf, Biokon i Elfa. Prywatyzacja zakładu ma na celu dalszą stabilizację i rozwój sektora chemii gospodarczej na Ukrainie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.03.2025 14:07
Jason Momoa, filmowy Aquaman, debiutuje we współpracy z marką eko-kosmetyków
Jason Momoa nawiązał współpracę z firmą kosmetyczną Humble BrandsJason Roman, Men‘s Health

Amerykański aktor Jason Momoa, znany m.in. z takich filmów jak "Gra o Tron" czy "Aquaman", wziął udział w stworzeniu linii kosmetyków nie zawierających plastiku. Filmowy Aquaman prowadzi walkę o życie w morzach także w prawdziwym życiu – podkreśla magazyn "Men‘s Health".

Aktor nawiązał współpracę z firmą kosmetyczną Humble Brands, aby współtworzyć linię dezodorantów o zapachu cedru i czystka – Rockrose & Cedar. Kosmetyk i jego opakowanie stworzono bez użycia plastiku, wyłącznie ze składników pochodzenia naturalnego.

Jak podkreślił Jeff Shardell, założyciel i dyrektor generalny Humble Brands w wywiadzie dla portalu Cosmetics Business, Jason Momoa był fanem marki jeszcze przed nawiązaniem tej współpracy.

Momoa zadebiutował w branży kosmetycznej wprowadzając nowy dezodorant równolegle z występem w swoim filmie dokumentalno-podróżniczym "On The Roam".

Momoa, kojarzony z odgrywaniem mocnych, wojowniczych postaci (Khal Drogo w "Grze o tron", Duncan Idaho w "Diunie", Aquaman), poza ekranem jest osobą znacznie bardziej wyluzowaną – zauważa "Men‘s Health". W życiu prywatnym Momoa walczy w inny sposób: stara się wyeliminować ze swojego życia plastiki.

Robię, co w mojej mocy, aby wyeliminować jednorazowy plastik ze swojego życia i aby pomóc w tworzeniu rozwiązań, umożliwiających innym robienie tego samego – wyjaśnia Jason Momoa.

To właśnie ta chęć ograniczeniu ilości plastiku, który nieuchronnie trafia na wysypiska śmieci lub prosto do oceanów, skłoniło aktora do współpracy z Humble Brands nad nowym, wolnym od aluminium i plastiku, przyjaznym dla środowiska naturalnego naturalnym dezodorantem.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. marzec 2025 02:28